Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePr
25. 09. 2009
22
28
2934
Autor
Metta
Byl jeden kapr,
chytil ho rapl.
Běhal tchýni
po kuchyni.
Vylezl si na okýnko,
spadl přímo na pr na prr
na prkýnko.
Bylo to milé.
Dnes bude filé.
28 názorů
Tenhle kapr trebonský
nenastvat se marne snazí,
tchýne má tuk predlonský
a ted smrdí, kdyz ho smazí.
Líbila se mi take tvoje reakce na Amátu (i kdyz jsem inkriminované dílo zatím jeste necetl). Já jsem od písku skoro porád... :-)
Stařec_007
22. 02. 2011
no, pěkná, tragokomická.
název Pr - já používám ve výrazu Jdu do pr. (což znamená buď do práce nebo do pr....)
Michelle *_*
31. 07. 2010aleš-novák
14. 12. 2009
Milá Amáto, ještě dodatek. On Písmák je tak trochu i pískoviště, rozhodně kategorie Blbůstky. Tam jsou kbelíčky a lopatičky přímo doporučené a rádi tu ze sebe na chvíli uděláme děti ze školky.
Nemáš-li na toto chuť, běž, prosím, do kategorie Vážně míněná poezie, třeba tam potkáš stejné autory, ale osloví tě více.
U tebe šlo o to, že báseň byla smutná, ale rýmy prostě vyvolaly u nejednoho v podvědomí onu veselou vánoční píseň, což jsi asi nechtěla. Nikdo tě nechtěl zranit, občas to kritik přepískne :-))
Amáta: né, to jsem napsala ještě předtím. V tom díle šlo jen o HRU se slovy, někomu přijde trapné, někomu vtipné. Jak je komu libo. Je to v kategorii Blbůstky a pokud někoho pobavilo, není tam zbytečně.
Tvá báseň se týkala závažného, citlivého tématu a zde je třeba volit slova a formu lépe, právě proto, že jde o víc. Mně bylo líto, že to působí komicky, ne myšlenka samozřejmě, ale zpracovaní. Třeba je to chyba čtenáře.
Btw. vím, že na Literu máš moc pěkné básně.
Protože srovnáváš nesrovnatelné, prozrazuji, že jsem Mgr. filosofie a sociologie, s osamělými důchodci mám bohaté zkušenosti a tvá báseň mě potěšila, to nebyla ironie.
Nevím, proč se na mě zlobíš, já na tebe ne.
Snad to ustojím. Měj se hezky a dík za kritiku.
tak tohle snad psalo dítě z mateřské školky?Vidím,že jsi se nechala ispirovat mým kaprem,a že Vánoce už taky na Tebe lezou,co???:-)))a pak takový lidé píšou kritiky...ach jo...NO COMMENT.přečti si to znovu.sorry,ale je to trapný!
vlastní zkušenost :-),
děvče jedno, tebe jsem chtěla poznat, ještě jednou skouknu tu bezrukou :-)))
Ingeborg Platypus
03. 10. 2009Štěpa z Hřibska
29. 09. 2009
Zas je to jako smska...háčky a čárky hrají se čtenářem na schovku.
Ale jinak to je velmi úsměvné.Povedlo se ti to. (t)
průkopnick
25. 09. 2009blboun nejapný
25. 09. 2009
jistě máš moc hodnou tchýni
(co by za to dali jiní...)
je od ní přece milé
že ti nabídne filé :-)) */
vidím chytil mě tam víc sedí chytl
chtěl vylezt na okynko
spad pri tom na prkynko
bez toho na pr na prr
ale to bych byl autorem ja ...
je to o uhlu pohledu
jinak nic proti