Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZávislost?
27. 09. 2009
7
17
3068
Autor
Něžný_debil
Nemocný.
Duševně
fyzicky
Sám.
Na koleji
jen s chřipkou
Odpojený.
Od přátel
žití
Život offline nemá cenu.
17 názorů
Michelle d´Estrees
11. 08. 2011BrownSugar
26. 11. 2010
Velmi dobré,pocity vyjádřeny dobře.Prolog je zbytečný,shazuje,taktéž otazník v názvu básně.Básník nechť se nebojí říkat pravdu na plný koule.*****
Něžný_debil
28. 09. 2009
Se slečnou se nespí!:-)) Ale jinak mi mluvíš z duše. Jdu též vařit, tak někdy příště...
Něžný_debil
28. 09. 2009
Vzhledem k tomu, že si pouštím i muziku z netu, mám přes něj fax a telefony, tak fakt chybí, a taky si v tu chvíli uvědomím, co důležitého jsem měla odbavit a teď díky odpojení nemohu... No je to již bohužel součást života, a člověk musí mít rozum, aby věděl kdy tu pupeční šňůru přetrhnout. S tím spaním u mně je to těžké, spím špatně a nejlíp usnu s notebookem na klíně ve 3 ráno :-).
Něžný_debil
28. 09. 2009
Tak tohle rozhodně platí. Vadí mi jak kvůli práci na PC a na netu nestíhám to ostatní, vadí mi kolik zabírá času, protože toho tolik nabízí, a beru jako samozřejmé, že se ihned s kýmkoli spojím hned několika možnostmi. A pak najednou net nejde, to "ticho" je až děsivé, věta STRÁNKA NELZE ZOBRAZIT tak skličující, a najednou spousta času na vše. Jenže se zrovna do ničeho jiného nechce... Také nejsem závislá :-))