Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProzac - užíváte denně?
04. 10. 2009
1
24
2452
Autor
Ježkovy voči
Ptám se jen tak, čistě z osobní zvědavosti. Vy, kteří tu publikujete: užíváte Prozac denně?
Máte limit, třeba 500 miligramů jako Green Goblin?
Zobete, i když nemáte chuť?
Díky.
Máte limit, třeba 500 miligramů jako Green Goblin?
Zobete, i když nemáte chuť?
Díky.
24 názorů
Ježkovy voči
04. 07. 2016Bysme ti to i řekly, ale blokuješ náš, Mofsere. To se musíš holt rozmyslet, jestli chceš plkat a nebo blokovat, obojí nende.
tisíckrát předžvýkané vtipy, nudné, strašně nudné. neumíš psát,nejsi vtipný, proč se sem člověče cpeš?
Pišta_Hufnágl
04. 10. 2009
...jednou jsem omylem místo Paralenu snědla klientovo valium. Od té doby se změnil můj pohled na něj, ne na svět ... co by se (se mnou) stalo, kdyby to jednou nedostal 8-O ??
Ruppert von Trautenberg
04. 10. 2009
kdo je Green Goblin? co udělá s člověkem 500 mg denně? a prý to mj. způsobuje kanibalismus :)
zblblýptáček
04. 10. 2009
Valium .. denně .. pak mě to tady nesere, resp. sere méně, než bych čekal :-)
Kristova_noha
04. 10. 2009zblblýptáček
04. 10. 2009
Binks Osvícení. Známky primitivního humoru. Ten člověk ví něco o ironii, satiře a imitaci. Možná, že s trochou péče by zvládl i jednoduché úkoly.
;-)