Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO jednom životě kočičím...
06. 10. 2009
10
9
1621
Autor
naira
copak chceš ty ,hrbatá‘
na klín a pomazlit
ještě že jsi tak chlupatá
snažíš se zatím žít
co tě trápí skrýt
v očích máš stín
ale ještě září
s ,batohem‘ na zádech
se hůř a hůř odráží
a chytá balanc
co ještě vše
chceš dát všanc
když předvádíš se
přede mnou
na opečovávání ještě máš
já vím…tak se snaž
jak pro nemluvně
ti stravu připravím
vím… že trpíš
to víš, že vím
ale ty oči
do nichž hledím
ty prosí
vydrž to se mnou
já ještě můžu
musím
a těmi hlubokými pohledy
tě prosím…
9 názorů
Kiwagamo´ag
16. 10. 2009
...tiché díky...všem co ví...a tak trochu na vysvětlení...(hlavně macešce..)je to čerstvé...pár dní co nastaly problémy se zuby a tudíž se starvou, jinak se má k světu...zkusila jsem jednu operaci...ale nádor se záhy vrátil...takže ...prý dokud pobíhá skáče žere s... lísá se a přede..; až přestane žrát, či začne hubnout moc...tak... ...holt má to za pár... a tím, že to chvílemi nezvládám, jsem nemyslela, že se na ni už nemůžu dívat, ale že tu holka moc dlouho nebyla...(se mnou 5 let a když jsem si ji brala z útulku, tak říkali, že jsou jí asi dva, že jí ubližovali a že si s ní neví rady...že je agresivní...ještě ten ten večer, co jsem si ji přivezla...se ke mně lísala..ale to je jiný téma...:) a že čím víc poznávám lidi...tím mám někdy radši zvířata... za jejich upřímnost... a možná my lidi přisuzujeme našim ,mazlíčkům' vlastnosti lidské, které nemají... ...jen jsem se potřebovala podělit s těmi co ví o čem mluvím... ...a to se mi povedlo, a přiznávám, taky jsem trošku neviděla na písmenka...při psaní... ...díky...
...a Rajmunde...no...až tak tě neznám, vlastně skoro vůbec...takže...radši bez komentáře...
je to strašně smutné, nikdy bych nenechala zvířátko, které mám ráda, tak dlouho trpět.
Teda, umírající kočce ,,připravovat stravu", ještě, že jsi nenapsala ,,gábl"