Vampi, dokážeš
být sebekritický, to můj ex není, nebo vlastně nevím...
Jinak toto je jeden z mých prvních výplodů, potřebovala jsem si ulevit, dnes už bych ho nechtěla.
Ani nevíš jak Ti rozumím, smutně pravdivé a dneska běžná záležitost...ale znáš to, nesmí se to týkat Tebe....Každý pozná toho kvalitu toho druhého až když o něj začne přicházet a dosti často ho ztratí...lidé jsou prostě idioti...včetně mě.....:)***T
Jarmilka, nam dlhuje na dvoch synov uz statisice...nikdy im ich nevrati...pripravil ich o kus detstva, pokoja, ale aj o materialno, ktore ulahcuje zivot aspon trosku...
Správně, je to za námi. Pravdu máš, že nás to stálo hodně. Mě do dneška dluží výživné na dceru. Musela jsem také požádat o rozvod já, jinak bych neměla střechu nad hlavou.
ponizenie som citila i ja...ked som sa musela vyhrabavat z toho, do coho nas dostal...chodit vysvetlovat, vybavovat, platit a hanbit sa...spociatku som mala pocit, ze to nedokazem,ze nemozem ani vyliezt medzi ludi, ze si ukazuju na mna prstom, chodit na sudy, rozpravat o tom vsetkom, no clovek kvoli detom prekona vsetky zabrany...ale zobralo mi to kus zivota a zdravia...ale je to za nami:)
Já to chápu, Hani, že ani v takovém případě další soužití není možné, aby člověk zachránil aspoň sebe a děti.
U mě to bylo tak, jak jsem se snažila popsat. Zničil všechno a navíc mě ponížil.
Kolousku, u nas plati to o vysati, ako napisal Prosecky...bola som to ja, kto sa nakoniec rozhodol rozviest, lebo on ma uz uplne vysal a nielen mna, ale aj deti a vsetko z bytu. Niekedy ani nemusi byt druha zena,jednoducho sa uz dalej s tym chlapom neda ist, iba ak ku dnu...
To je pravda. Všechno zlé je k něčemu dobré.
Zatím nás to nezabilo, tak nás to musí posílit.
Renegátko, děkuji, chce to čas, i když ani ten všechno nezahojí.
Koloušku, je to to samé v bleděmodrém.
Děkuji. Je to zrada na celý život.
Příběh života v několika slovech.
Jen ta zrada, všechno ostatní je pak nepodstatné.
Proč? Sama dáváš odpověď.
..prolog nade vše...živůtek*t.
Nojo, chlapi... Kašli na to! ***
Koloušku, i já pozoruji, že základem úspěchu ve vztahu je, že jeden druhého úplně vysaje.
Macecho-Děkuji za pochopení i tip.
Prosecký- Konečně v tom mám jasno, díky. Špatně jsem ho navigovala i vysávala.
vyjádřila jsi, u nás bohužel, životní příběh mnoha lidí. Teď ještě, srovnat se s tím, že jsi sám/a..... T***
Vždycky, když se někdo v okolí rozvede, říká moje žena: "jestli to nebylo tím, že špatně vařil(a), luxoval(a) nebo neuměl(a) navigovat podle mapy?
aleši- to je místo podpisu :-)
nahá12 - musím říci, že už to přebolelo :-)
proč je tam ten poslední řádek?
přebolí každé hoře,
a pak - i mužů je na světě moře!