Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seříkadla pro Víťu
16. 10. 2009
28
45
2302
Autor
martinez
.leje lejejen to pršía my v deštislepí hlušíkoníčky nám uteklymizí někde v předpeklíchyť ty koněsedni na něskončíš v peklemísto rájekukačka ti stávkujeroky už máš na nule* * *jen si tlučtejen si buštedo mnenebo na bránujak si tu čtemukaž prstemrovněbrzy po ránu:kdo je vedlejak ta jedlekdo sihledá alibikdo chce hnedlevšecky knedle = tipy, že? :o)prosíať se zalíbí?* * *chodí kritik okolopočkej ty si na něhokoho kritik schvátíten tužku papír vrátí* * *chybí mi tu Japonecaby zvonil na konec.
45 názorů
wedle_vazy
23. 10. 2009
já myslím že Víťa se se všema ne/Víťama rád podělí - a já všem děkuju a zdravím (mávání už okupuje neroušek :o)
sorrowjejenalterego
18. 10. 2009
Jak bude kus nálady a kus času, tak se na ty starší věci kouknu (pokud mi to dovolí moje zahlcenost informacema, haha)
já myslím ty starší, uklizený ve sbírkách - určitě mě nečteš od mých počátků tu... :o)
(pomáhám ti zamaskovat tu zahlcenost informacema :o)
to je docela možné, že unikla, i když jsem tě četla poměrně svědomitě, ale asi to bude tím, že už mám taky kapku nárok na zapomětlivost (elegantněji zní "zahlcenost informacemi", hihi)
hahaha - tak to je nářez!!!! To bych od tebe fakt nikdy nečekala... :o)))) *t
Arnika Plazivá
16. 10. 2009Arnika Plazivá
16. 10. 2009Arnika Plazivá
16. 10. 2009Adamova Eva
16. 10. 2009Květoň Zahájský
16. 10. 2009
Lora, ano nic moc - seš v dílně, ne v Aréně nebo doporučených, kategorie - blbůstky, ne vázané verše - napsaný Víťovi z jemu, a dalším čtenářům keří ho znají (a mně taky), známých důvodů - musíš se dívat na co klikáš :o)
avox, Diano a Aviem - díky :o)
:-) když je jenom pro Víťu... tak jen tipnu a tiše hlesnu, že mně se taky líbí :-) */
Adamova Eva
16. 10. 2009
sochaříku milý - to je čistě účelová záležitost - se ti omlouvám za zklamání - já se budu snažit zas polepšit - napíšu ti taky něco, chceš? :oD
spíš bude počítat... a až si počte, tož mi to spočte :o)
ale koukám raja si ani nevšimla že o vlásek unikla peklu... :o)