Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sešesť pohľadov cudzinca
15. 10. 2001
15
0
4013
Autor
Pepo
živé drevo
surová radosť
prenikla
do rozochvených nozdier
pohľad z kameňolomu
divočina vôkol
až teraz
prehovorí mlčaním
na okraji lesa
takmer nahý
tu sedí
starý filozof
poľná cesta
po zotmení
vedie tam
kde čakajú človeka
u troch skamenených
vidiek zostal
po vojne
nedotknutý
námestie
ó
metropola
tu je každý cudzinec
pepo dostal si ma uplne do kolien tvoje metafory citim vsetk9mi desiatimi zmyslami
Skvelý nápad - ten spolok! Díky, budem sa snažiť nebrať to ako osobnú tragédiu.
Dianka, som rád, že práve tie dve. ...
Krásné. Ta atmosféra, povedlo se ti to! TIP
Mně se nejvíc zase líbilo živé dřevo a polní cesta
držím palce, Pepo, ale vravím Ti, je to normálne...a v tomto období sa to zrejme stáva...aj mne...to zase príde :o))
nejvíc mě oslovily 1. a 4.část
té 2. vyčítám už poněkud ohrané promlouvání mlčením...
jako celek: ****
Šešť pohľadov á la Pepo! Dívaš sa na svet veľmi svojsky a je nádherné, že sa tak nádherne o tento pohľad s nami delíš!
T. (hlavne na okraji lesa!)
Neviem, či to nie je moje posledné - akosi mi to nejde (posledné týždne nič). Alebo to bude dlhšia prestávka... Dúfam, že niečo vymyslím. Čím skôr.
Skúšam písať, ale uniká mi...
Ďakujem vám všetkým! Držte mi palce.
pepo nič si z toho nerob - Naso sa akosi tiež odmlčal (hoci z objektívnych príčin), ale ani inšpirácia nie je večná a múzy bývajú neverné. U teba je to určite iba stav prechodný!
Tak, konečne som si našiel trohu time-u (?).
Nie je tam toho tak veľa, aby som ti niečo vytkol, je to super...pár klišé, ale toho sa nikto nezbaví...poviem ti, teraz po pár prečítaníčkach sa neviem rozhodnúť medzi III. a IV....
tie dve by som dal ako jednu samostatnú báseň...neviem- sú jednoducho dokonalé!!!
Tip som už dával... :)
Držím palce, pretože, ako povedalo Naso, múzy sú neverné, aj mne...Vytvorme spolok...
denis
veľa a citlivo premýšľaš o tom, čo sa deje okolo teba...píšeš tak zvláštne hĺbavo, že my občas zatrasie...
v prvom pohľade: síce vyslovene nemám rada prívlastkovú poéziu, mám však pocit, že tvoje prívlastky tu sú účelné, nie na poetizujúci efekt...surová radosť a živé drevo ma presvedčili...*
surová radosť ako vôňa, ostrá vôňa dreva...
druhý: kameňolom - mlčanie...tak si to predstavujem aj ja...
až teraz prehovorí**
tretí dobrý, ale nie až tak pre mňa :o)
štvrtý s poľnou cestou jednoducho nádhera...úplne ju vidím v prítmí...ako vedie kdesi do lesa, do poľa...po zottmení, kde sa v domčekoch rozsvecujú žiarovky, ohníky...teplo ľudí...po samote...
piaty - skamenení - vs. nedotknutý vidiek...akoby skamenel**
šiesti - not my cuppa tea again
celkovo: chválim !! ( nijaké zbytočnosti ! :o) )
Pohľad z kameňolomu!!!!!****
no, ešte sa vrátim...zajtra bude so mnou amen ak sa nevyspím...
denis