Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setanec sedmi závojů
27. 10. 2009
17
37
2563
Autor
martinez
.hledáme v sobě zákmityzkřehlými prstysi hmatáme hladově do dušía při tom brnkáme po osrdíodkrýváme cizí závoj za závojemkdyž je nám dovolenoa své odkládáme cudnějako orientální tanečnicesvět se měnís našimi krokys odhazovanou látkous protančeným časemkroky se zrychlujísvětlo střídá tmutma zase světločas se zrychlujea s roztančeným světemse mění naše kroky....tmouza světlem.
37 názorů
je hodina mezi psem a vránou
a já už mám chvíli rozestláno
takže se loučím - klidný spaní
ať ti je dáno do svítání
a klidně aj po něm
přeje martinez s mořským koněm :o)
jsi-li svým vlkem
jsi-li koněm
nejvíc si zmizíš
za závojem
tvé tělo není bezedné
koně v něm bloudí
ve tmě dne.
zamykám vlky - před sebou
v zahradu co voní rezedou
(esi teda rezeda voní...)
zamykám taky stáda koní
v sobě... do svýho těla
- abych si na nich nezmizela... :o)
Zamykáš sebe?
Před kým tedy?
Já beru slova jako klíč
rád odemykám
taju ledy
perlíkem buším v kov
dřív než to bude naposledy
chci prožít víc než lov.
i dělám... ale slova mě baví nejvíc - číst, psát, vnímat... hrát si :o)
vlci ke mně často chodí
zamykám sebe - za povodím
kouzelné řeky živých slov
a vlkům přeju dobrý lov :o)
Děláš taky něco jiného než slova? Máš tady slovopád, ani ho nepřehlédnu. Ale když je hodně vody, musí ven. Pramen každý den teče znova. Není důvod ho omezovat.
Jen času k tanci ubývá. Život z nás prchá. Dokonce i slovy. Semtam ho ještě lovím. A vracím nazpátek. Pohádka světa kůzlátek. Že kdo se zavře, přežije. Druzí jsou vlci. Zamkni je:-)
mám toho eště víc ale se to schovalo do sbírek aby to tu nestrašilo :o)
Hezká představa. Máš toho tolik, že volím podle tepla. Tančit se sedmi závoji. Dívat se na svádivé odkládání. Růst naproti. Vědět, že víš, že vím, že víš. Největší lidský vynález. Za zrcadlem čočka a ještě další. Mikroskop. Dalekohled. Kdo vidí dovnitř, může vidět ven.
no, prapůvod to má u Salome a Jana Křtitele... ale všecky rituální tance působí podobně - aspoň na mne :o)
o tu básničku nešlo... šlo o tu možnost avíznutí, nemusíš chválit všecko kde se octneš :o)
ale dík teda
no právě že nebyl - jen sem ti chtěla ukázat další možnost avíza - kromě odpovědi tam kde si už byl :o)
divka odjezdu
28. 10. 2009
...čas se zrychluje
a s roztančeným světem
se mění naše kroky...
A keby len kroky...*
wedle_vazy
27. 10. 2009
tumpachovej? to je něco jako "trúba" :o)
tož vám teda oběma děkuju za zastavení aj se slovním doprovodem :o)