Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘíjnová
30. 10. 2009
28
45
3489
Autor
Toscana
Oblohou vítr vláčel cáry
modrotiskového kanafasu
z babiččina prádelníku
Impresionisté vstali z mrtvých
rozběhli se po stráních
a paleta jim zešílela
Slunce se zubatě usmálo
a podzimně kýchlo:
"Říjnová poklona, madam!"
45 názorů
Asi trochu se zpožděním, ale líbí se mi načrtnuté obrazy. Možná i tím, že mám k daným tématům blízko (moje pokusy Listopad, Slunečnice). V každém případě velký T...*
Jej... to teda není zrovna veselé, tak ať už je to jen lepší a lepší! Díky za návštěvu, Garay.
A slečna Lída položila dítě do bleděmodrého kočárku.
A místo do parku,
vydala se směrem
Azylový dům.
Tak stůj.
Už s říjnem... nikdy nezapomeneš.
/6.10. 2011 - a paní Kleinová dívala se na mne ještě jako na člověka/.
a obloha byla vážně z kanafasu...
Díky, Chigwelli, ale už se to kapku pokazilo, jsem zmrzlá jako drozd když musím ven... fňuk! :o)
Ferry, díky za návštěvu a hodnoceí - a spolu s tebou doufám, že zimní plískanice opravdu ještě počkají a listopad bude slunečný. Pěkný den!
Říjen je nejbáječnější, zaslouží být opěvován. A listopad letos taky bude, cítím v kostech...
t*
já ty tipy tolik neřeším, Rajmunde, když jsou, fajn, když ne, svět se kvůli tomu točit nepřestane - i kdyby potěšilo jediného člověka a ani ten tip nedal, víc radosti budu mít z té jeho radosti, než z nějakého virtuálního tipu... :o))) Dík, že ses tu zastavil.
Alloha Hurro
24. 03. 2010
Robinia, renegátka - oběma děkuji za návštěvu a pochvalu, potěšilo to moc.
Asi by to chtělo lépe učesat - aby i prožitek z četby plynul lehce, jako všechny ty zajímavé myšlenky. Za ně Tip!
Podzim ve třech vzpomínkách a variacích... letošní říjen byl myslím teplý a jak se mi to dlouho nestalo, taky jsem z něj skoro šílela :) Jako jednotlivá zamyšlení hezké, máš úplně jiný styl, hůře se mi v něm čte...
zblblýptáček
31. 10. 2009jejdavilda
31. 10. 2009wedle_vazy
30. 10. 2009
Kiwagamo´ag - no, a nejhorší to je právě na podzim a v zimě, když se ta peřina přes noc takhle přestěhuje do nižších pater... :o)
Kiwagamo´ag
30. 10. 2009
Neposednou husu jsem ještě neviděla. A pokud někdo do peřin cpe peří z jiných ptáků, než jsou husy, tak je sám pořádný pták. :o))))
wedle_vazy
30. 10. 2009
Tohle je zvláštní způsob chování všech duchen, že ráno je kupa peří na nohou navalená jako mlýnský kámen a zbytek těla má výraznou husí kůži. Ale zažila jsem i duchnu nacpanou tak, že tohle nehrozilo, spíš byla tak "napucaná", že z boků pod ni vanulo. A těžko říct, co je lepší - asi spaní pod prošívanou dekou, tam to peří nikam nezdrhne. :o)
wedle_vazy
30. 10. 2009
Marve, spíš tak trošku jako děcko, co se nimrá v jídle a neví, co by vlastně radši... :o))
wedle_vazy
30. 10. 2009
VT Marvin - tobě je těžké se zavděčit, Marve, ale mně stačilo, že mi ten pohled občerstvil celého člověka...
wedle_vazy - nojo, když tys asi neměl/-a babičku s duchnama, s tím těžko něco nadělám, udeřila doba prošívaných dek :o)))