Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa jehlách
31. 10. 2009
7
27
2858
Autor
Tynic
Na jehlách
Voníš mi pervitinem
a vždy, když jsem s tebou,
cítím se jako na jehlách.
Fakír na trnovém loži
do něhož se milenky nehrnou.
27 názorů
me se to extremne libilo i s verejnou diskuzi :)
Pripadal jsem si jako divak na jakemsi filmu "haiku", kde promitaji pouze jeden obraz, zdanlive nezazivne, ale je to obraz i s temi vpichy jehlici, vuni pervitinu (jestli voni nevim) a fakirovym potem. Sedim, divam se na to a nejde mi od tech slov uteci.
Norsko a Metty (myslenkami zde, telo levituje s psy v Belgii) sedi prede mnou - mezi nimi jedno neobsazene sedadlo - a verejne flirtuji (to je samozrejme predem domluvene jako soucast cele instalace a jsou za to mozna i zaplaceni).
Na zacatku predstaveni, po nekolika smyckach vstava Utopija a klade otazku. Basnik Tynic odpovida prinucen teprve tehdy, kdyz uz je promitaci sal prazdny. Nastava uplne bezvetrne ticho; i kdyby byly postavy jeste na svych mistech, nepovazovaly by za vhodne nesouhlasit nebo lacnit po podrobnostech.
Samo o sobe vyborna poezie a jako bezprostredni krehke a spontanne vypadajici predstaveni podle me Genialni. Vsem hercum moc dekuji, byla to famozni multimedialni instalace. Kdybych o tom mel mluvit v televizi, rekl bych ze jsem si to "poradne uzil" ***
utopija: rozeznávám milenky dvojího druhu.
Ty prvního druhu: zamiluju se do nich (a ony do mě), spím s nimi, ale zároveň udržuju oficiálně-paralelní vztah se svou manželkou/přítelkyní. Milenky prvního druhu jsou přísně tajné a komplikují mi život.
Ty druhého druhu: nezamiluju se do nich (ani ony do mě) a prostě spolu jen spíme. Žádné hlubší city, než tělesné sympatie. Tajnosti jen do té míry, abych ochránil čest a dobrou pověst dotyčné milenky. Milenky druhého druhu život zjednodušují.
Jak je to u tebe ? :)
blboun nejapný
31. 10. 2009
Labrador smíchaný s vášněni nepostižitelnými,představitel tepla nelidského, ale samcovsky ochranářského
dyš to vylétne, nechytí to už nikdo ...no, jak jsme se stala z paní filosofky přes zapálenou sociální pracovnici nezaměstnanou nakopávanou východoevropskou venčitelkou psů (ten pes byl krásnej a nechal se hladit)
tady se stejně smí říkat jenom "bien", už mě to s...
o čem bys hovořil rád ?
pas mal aber nix tscheski cholka nix tscheski gnicha, pšícfuk, žiju v Belgii už mooc dlouho :-(
und dir ?