Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLíný kocour
11. 11. 2009
24
48
4888
Autor
koloušek
Náš kocour jmenuje se Snížek,
protože celý bílý je,
on stará se jen o kožíšek,
hezky si o něj pečuje.
Přilákala ho miska s mlékem,
pak s klubíčkem by si jen hrál,
když zlobí se, hned drápkem sekne,
naježí srst - Kočičí král.
A do pelíšku si zas lehá,
očka svá mhouří - hned by spal,
myška si kolem něho běhá,
on spokojeně přede dál.
48 názorů
vesuvanko, děkuji za návštěvu, za tip i za kocourka (je to sice macek, ale moc pěkný), právě o takovém jsem to psala. Jsem ráda, že se básnička líbila.:-)
Markel, děkuji za návštěvu tak zkušené básnířky, já se sice snažím, ale zřejmě budu pořád jenom jednoduchá.
Pozor na ty barvy, "já mám černýho" zní krapet rasisticky :)) a áno, právě se rozvaluje na skříni jako nějaký king, visí mu dolů jen jedna tlapka a ocásek...inu,je to zlato moje :)) asi by si ode mne zasloužil též nějaký ten literární počin :o)
Vinarko, děkuji za návštěvu, ty se máš, že máš černého, já nemám žádného.
Si přečtu. Já byla fakt z malé a tiché, proto jsem byla vděčná za každou společnost.
Jé, to je hezké. Já jsem do školky nechodila.
Obdivuji takovou paměť. Díky.
svět jablečného čaje
16. 11. 2009
Všem vám moc děkuji, třeba se to bude líbit i vnučce, až bude trochu větší.
avox: Děkuji.To by byl hezký párek. Řeknu to známé,oni mají opravdu bílého kocoura Snížka.
a k němu bílá kočka
(co má zelená očka)
bude se jmenovat Vločka... :-)) */