Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení soutěže "Slovo má" - porotcovské kolo
Autor
slovoma
Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" - porotcovské kolo.
2. místo – Pišta_Hufnágl
3. místo - Armin Tamzarrian
Úvodníky budou tradičně zveřejněny na úvodní straně. Hodnocení porotců pak najdete pod jednotlivými díly zveřejněnými ve sbírce - 7. kolo - porotcovské.
POZOR!
Stále platí, že partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport, věnuje vítězi cenu v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč. Cena se uděluje až do konce roku 2009.
Vítězi samozřejmě gratuluji, nicméně chci v tomto kole udělat vyjímku. Tričko si neodnese pouze vítěz, ale celá porota a to jako poděkování za její naprosto bezvadnou spolupráci a ochotu, se kterou se zhostili kolikrát nelehkých rozhodnutí a hodnocení.
Soutěž ale pokračuje dál a ještě je stále dost času zaslat dílo na můj nick do zpráv a tím se zařadit do soutěže, v jejíž moci je uveřejnit Vaše dílo na úvodní stránku Písmáka :-)
Uzávěrka listopadového kola je 25. listopadu.
Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za listopad přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení (tj menu Soutěže - Slovo má). Těším se na ně!