Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDěti, opravdu víte, s kým spíte?!
Autor
FAE BOMB
Milé děti, víte, jak vypadá Emílek? Že né? Vy opravdu nevíte, koho vám chce Svěrák s Uhlířem nacpat do vaší postýlky místo médi Bédi? Tak to se na něj musíte podívat! Počkejte, až se setmí, tatínek odejde do hospody a maminka si sedne k internetu. Samy byste si to ještě asi nezapnuly.
Tak už je tma? Fajn. Máte vyčištěné zoubky a jste vyčůrané? Výborně! Tak teď běžte za maminkou a poproste jí o hrnek bylinkového čaje. Řekněte třeba, že vás bolí bříško nebo trochu kašlete. Maminka odejde do kuchyně, aby vám uvařila heřmánkový, případně lipový čaj. Tak, a teď přišla vaše chvíle. Konečně oceníte, že vás vaše hodná babička naučila hůlková písmenka, když vás hlídala, ještě než jste šly do školky. To jsou ta písmenka, která máte na klávesnici. Tak a můžem začít. Napřed klikněte na písmenko "e". To ještě asi neznáte. Je takové modré, kulaté. Najdete ho vlevo dole. Dole. Vlevo... Kde je vlevo...? Táák...! Ne, to "éčko" je modrý. Tohle je zelená... Výborně, šikulky... Tak a teď se tam cosi otevřelo. Že je tam napsáno Google? Paráda. Ani jsem nedoufal, že nám to spolu tak hezky půjde. Tak a teď tam naklepejte písmenka "MUZ Z LEDOVCE"... To je moc dlouhé, máte pravdu. Tak "OTZI". "O" je kolečkO, pak "T", jako tatínek... Vzpomeňte si, jak vás to babička učila... Pak tlačítko v pravém dolním rohu klávesnice. Fotka je asi až u třetího odkazu. Hledejte, šmudlové... Máte? Teda, vy jste šikovné! Zasloužíte si velkou zmrzlinu. Tak a teď si Emílka pořádně prohlédněte. To je on! Vidíte, jak se na vás šibalsky usmívá? Možná si chce zase hrát. Nejraději si hraje na schovku. Většinou se schovává ve skříni, za závěsem, nebo pod schodama. Asi ho ale nikdy neuvidíte, protože je potichu jako myška a pohybuje se velmi rychle. Kolikrát, když je tma a vy jste v místosti samy, tak stojí přímo za váma a kouká se na vás. Když se otočíte, tak už tam není, ale stojí zase za vašimi zády...
Pozor! Teď!!! Slyšíte ty kroky přímo za váma...? Naposled se ještě podívejte na Emílka, pak rychle klikněte na to červené "X" vpravo nahoře a dělejte jakoby nic. Maminka vám přinesla lipový čaj, s citrónem a medíkem, přesně tak, jak to máte rády. Snad vás ten kašlík brzo přejde. Ale teď šupky dupky do hajan. Tak, ještě pusinku na čelíčko a spinkat. O Emílka se bát nemusíte, určitě bude někde blízko. Až usnete, vleze si k vám do postýlky!!! Mimochodem, jste si jisté, že není schovaný zrovna pod postelí...?