Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUsnula na...
06. 10. 2001
1
0
2240
Autor
Dave_Zw
Usnula na utěrce
a zjistila, že je.
Hmmm tak jsem zase nejak mimo ale pusobi to nezne a melancholicky skoda ze to nema POKRACOVANI...
Viktor_Čistič
07. 10. 2001Viktor_Čistič
07. 10. 2001
No já myslím, že je to nesmysl, existenci té utěrky si mohla uvědomit až po probuzení. Když usnu, nic nezjisťuji.Ale možná jsemm Ňajaká divná:-))
Depak, mě by zarazilo až to "...cikáně..." , to bych fakt nevěděla co s tím:-))))))
Viktor_Čistič
07. 10. 2001
Všichni 3: CO TO? Proč si taháž sebou práci do kina? A usnuls před,nebo až po?:-)))
3l.: Proč sebou nosíš hasák do kina? Proč sebou nosíš hasák od oprav vrtulníku? Ty otravuješ vrtulníky hasákem? Hasákem se opravujou vodovodní trubky,proto se to menuje hasák:-)))))))))
No,koukni cos udělal z jedné utěrky:-))))))))))cirgusové šapité:-))))
Sakra práce - tak proč si kontaminuji utěrky burčákem a vracím se s inspirací, když už jste zasejc u hrtulníků? :-(
Hasák, hasák... Soused Řeháček by moh' mít hasák. Divit se bude, vo to žádná, ale přeci si nepokazím renomýho. :-))
Viktor_Čistič
06. 10. 2001
No jo, kdyby tam stálo, že se probudila na útěrce, mohla zjistit cokoliv, např. že zapomněla utřít nádobí:-)) Ale, když usnula, co mohla zjistit hergot???!!!