..no, bedo, tak nějak nápodobně....o lese a o dědovi jsme toho už taky trošku napsala... ...a kdybych to tehdy tušila.... to není na pár slov...ani vět.... ....................... koukám, že budeš ve stejným věku....možná o rok či dva mladší...takže to znáš ...co tehdy a co dnes... .............. tak zatím..:)
Moc hezká doba to byla, ta euforie na každém kroku. A potom zklamání na zklamání, to bolí ještě teď. Vzpomínám si jak jsem chtěl na školní praxi od mistra propustku, že jdu demonstrovat na náměstí a on se bál mi ji dát a tak volal do školy co má dělat a ti se báli taky, tak mu řekli, že je to na něm, tak mi ji napsal a potom na náměstí nějaký komunista z balkónu křičel, že nás mají všechny natočený. No říkám si, že když vidím, kam to dospělo, šel bych raději místo na náměstí někam na výlet do lesa ... . Měj se hezky :-)
Moc hezká doba to byla, ta euforie na každém kroku. A potom zklamání na zklamání, to bolí ještě teď. Vzpomínám si jak jsem chtěl na školní praxi od mistra propustku, že jdu demonstrovat na náměstí a on se bál mi ji dát a tak volal do školy co má dělat a ti se báli taky, tak mu řekli, že je to na něm, tak mi ji napsal a potom na náměstí nějaký komunista z balkónu křičel, že nás mají všechny natočený. No říkám si, že když vidím, kam to dospělo, šel bych raději místo na náměstí někam na výlet do lesa ... . Měj se hezky :-)
Rajmund...dnes nápodobně...a právě o tom... ..něco jinýho jsme si mysleli a dělali a dnes.........škoda dalšího rozebírání..........
blboune ....nápodobně...politiku už delší dobu nesleduju....bych nemusela zvracet...ale jen taková lehká.... ..... .....................................................díky moc.....;)
a i tak nějak renegátko...možná skoro úplně přesně....ale co už.........to by bylo na dlouhý písmenkování.....díky....;)
tak nějak maceško...díky moc...hlavně za názorové souznění...;)
Vypnul jsem televizi se slovy: ,,jen abyste se z toho neposrali!"
...politiku nekomentuju ani netipuju,ale toto ano*
tak se rodí demokracie, ale dvacetiletý porod je vyčerpávající i pro nás a kde je záruka , že to nebude další moloch
těm, kteří to nezažili to těžko vysvětlíme. Navíc v této nejisté době, kdy si mnoho lidí plete demokracii s anarchií ... T***