Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seto nevadí že
21. 11. 2009
9
28
3806
Autor
dadadik
a třebas nakonec někam
tou mojí cestou
dojdu
klopýtavě
tak skrytě odvážně
tak jako že nic
že jen tak mimochodem
dělám
tou mojí cestou
dojdu
klopýtavě
tak skrytě odvážně
tak jako že nic
že jen tak mimochodem
dělám
28 názorů
..jo, 'uz' chapem (v mojom jazyku sa mi tam preto viac hodilo 'jdu' ale i tak je to dobry, ze delas i kdyz nedelas, ze delas:)
no to bude asi otázka nepochopení toho významu v češtině....dělám jako že, dělám jako že...chápeš??
že předstírám
já nahoře ve výberu skvělou dlouhou? kde bych ji vzala?
:)
nebylo to něco na Tot?
nebo na dadikovi?
hehe
kde máš tu skvělou dlouhou básničku? byla nahoře ve výběru, tajil se mi z ní dech, ale už jsem byla odhlášená ... pa v po
nomeolvides
14. 03. 2010
*
Já, broučku, stonala víc, než bylo milo.. Ráda tě nalézám svěží a tvůrčí. :)
docházíš každý den
docházej v plynutí
"mimochodem" nalézat je krásné - znám
báseń je uzavřená až až - a to do neuzavřenosti,odporovalo by jejímu náboji ve svý podstatě...
tím,že jsi, že existješ,je to v Tobě,každý den - jen otevří oči víc doširoka..někde to tam je:)
Nic si z prstu necucám - už nejsem cicavec. ÷))
Jen jsem se zeptal - maminka mi říkala, že od toho mám pusu. V podstatě jen vyjadřuji svůj názor (takže vlastně ani s nickem Cuprumov nepolemizuju, protože mušim souhlasit, že každý máme svůj pohled na věc), spíš si myslím, že to vypadá, jako bys ty, Velkej tvrdej Marvine ÷)) četl něco od dadíka poprvé v životě, protože tohle je ona se vším všudy.
Uznávám ovšem, že nejsi povinen řadit věci do kontextu, otázka potom ale je, jestli případná poznámka pod něčím textem nesklouzává po povrchu.
Nechápu přesvědčení předpřispěvatelů pod tímto textem, že je třeba vždy někam dojít (doklopýtat) a že je nutné věci uzavírat. **