Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sez okna
26. 11. 2009
31
36
4856
Autor
Oldjerry
zimní večer zní
za mřížovím z rampouchů
posvátným tichem
36 názorů
:-) Taky tu zaznelo haiku, jeste mám v sobe Tvou kterousi kritiku, ze nekteré své miniatury tam zbytecne cpu... Ty necpes. Myslím, že na tom nesejde.
Moc pekná zimní obrazová... *
Alice Renata Beaterson
29. 11. 2009
Diano - myslím si, že je to haiku, ale nedráždím zbytečně skupinu odborníků. Díky
Bydlím... kdyby tě zajímaly, tak jsou na mé straně loňské Šumavské momentky z pobytu v Českých Žlebech....
Sebastiana
28. 11. 2009Sebastiana
27. 11. 2009
No jo - na to jsem nepomyslel, hajzlík jeden sobecký, mně HOLT! hřeje mládí a láska...
Sebastiana
27. 11. 2009
zuzi - a kdo ti tvrdí, že ten obrázek je z letoška? u nás - v litoměřické kotlině - je to se sněhem,ledem a rampouchy dost teoretické :)
Je po půlnoci a tak vás nemůžu oslovit jednotlivě - už na to skoro nevidím. Děkuji za návštěvu a všem i za souhlasovací brumendo.
jejdavilda
26. 11. 2009Impertinentně infantilní Empatický vůl
26. 11. 2009
Tohle je tak vděčný příběh třířádkový. Každý si vybaví ten svůj obrázek :)
to u nás ještě tak brzy nebude. Máme tu jaro!
Za hezké veršíky a tu krásnou představu ... T***
střechýle se nám líbí všem, jsou jako ozdobné mřížoví a ne - jak tu mylně píše jedna z našich kamarádek - mříže. Jenže mráz mne vězní doma, mohly by to být... tak to holt! asi to není mylně, jen trošičku nevhodně. :-)
Všem vám děkuju a miluju vás, protože sem chodíte na čumendu.
Mi taková řada rampouchů připomíná spíš píšťaly varhan, než mříže... ale na rampouchy neboli cencúľe je ještě záhy, Jerry ;-) *t