Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVaudovi ptáci
03. 12. 2009
19
58
5015
Autor
Oldjerry
58 názorů
V Praze sednes na letadlo a ses za dve a pul hodky v Barcelone a za dalsi pulhodinu jsi na plazi :-)
Těžko - ještě tak před dvaceti lety... ale kvůli tomu jsem skutečně nemusel do Španělska....u nás je tolik žen, které aspoň občas potřebují trochu něhy a tepla
Ježíši doktore - cák jsem Homér ? Hypertenze X sluníčko... tak jedině na sváču a na žejdlíček...
No jo - jak já můžu vidět 200 kilometrů a ještě přes troje hory, kolik je ti let. Z toho, co můžu posoudit se jevíš jako max. 29 let, ale i kdyby ti bylo 59, tak pro mně jsi zajíc... (:-D
To je od tebe hezké, Jerry, ale já si nepotrpím na mláďátka a Vaud nejspíš neshledává nic přitažlivého na setsakra povadlých liliích... :o))))
Rande néééé, Jerrýku, to teda nehrozí ani v pominutí smyslů, oba jsme (chválabohu) ještě normální, i když to tak nemusí vždycky vypadat... :o)))))
Vaude, Toscano - nedojednáváte si tu takovým divným kódem rande? Jestli jo, tak už jsem zticha...
Vaud - no vidíš, jak zdání klame, takhle to vypadalo jako veskrze liduprázdný kus pobřeží... achjo!
Dík za obrázky, Vaude, díky za čtení ostatním - na zítra už je připraveno druhé pokračování opět s ptáky, aby ten název nebyl zavádějící jako u těch plodů...
sestricka.slunicko1
04. 12. 2009
no, ono pod tim kopcem lezi asi sto lidi hlava na hlave - to je hezky turisticky stredisko Tossa del Mar na Costa Brava (koupil jsem si tam rifle, ktery jsem nosil skoro porad asi do minuleho tydne)
Nooo, teda ta Hispánie taky není k zahození, Vaudíku. Bych si docela dala líbit - tohle není žádná pláž, kde by byla hlava na hlavě, takže bych si to tam fajn užila. Pěkně klídek a pohodička... ;-)
Sebastiana
03. 12. 2009
žENSKÝ - PANEBOŽE - TO TĚCH OPEŘENCŮ NENÍ NA SÍTI DOST? NEBO SI JE NEUMÍTE NAJÍT? A JSOU TAM NĚKDY EXEMPLÁŘE - ČLOVĚK NĚ NARAZÍ PRÁVĚ TAKHLE : hledám fotku - lindušku hajní : zvolím ptáci a než stačím naklepat pěvci, tak tam mám obrázek čtvrtmetrového údu. Ještě že mi není šestnáct - to bych si v životě netroufnul nějakou dívku či ženu svádět....
Sebastiana
03. 12. 2009
Sebastiana - obávám se, že tento tvůj požadavek Vaudík nesplní, protože budí dojem mimořádně cudného jedince. :o))
Sebastiana
03. 12. 2009Květoň Zahájský
03. 12. 2009
Dajáno - Toscana je prostě jen trochu náruživější, to není žádná hanba..
všem vám děkuju za vhled i za tu srandu, která nám to tu občas trochu přikoření
Impertinentně infantilní Empatický vůl
03. 12. 2009
Ferry - zatím vejce (to jsou ty kukly), ptáci se budou patrně líhnout postupně...
Toscanko, tihle vypadají nějak nevylíhle, a jakoby v kuklách, že? Že by si je Vaud-genetik- předpěstovával a líhl podle potřeby? A Oldjerry mu na to přišel? Díky mu.
t*
Drahý Písmák, kolik tajemství nám ještě odhalí.
Sebastiana
03. 12. 2009Květoň Zahájský
03. 12. 2009
super!! jen to je nějaký zvláštní strom s plody jako pomeranče :-)))) tý jo! Díky!
Jsem netušila, že jich má Vaud víc - herdek, aby jednou neskončil jako exponát v anatomickém ústavu... :o)))) *t