Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seláska není soubor baletních figurín
Autor
sepiolite
Marika ležela nahá na zádech, pod zadkem zastrčený polštář, nohy doširoka roztažené. Střídavě zavírala oči a snažila se představit si něco vzrušujícího, střídavě upírala zrak na Marka, který neobratně žmoulal v prstech kondom a snažil se o jeho nasazení. Měl ruce od lubrikačního gelu, takže mu prezervativ neustále vyklouzával a on se tomu pokaždé nuceně zasmál. Marika měla rozkrok proměněný v čvachtavou krajinu a přemýšlela, co by asi teď měla cítit. Na nic nepřišla, ale už se jí Markův boj zdál být dost dlouhý, takže se posadila a natáhla ruku.
„Ukaž, já to zkusím.“ , usmála se na Marka a v dlani jí přistála ulepená guma. Ještě dokázala určit, která strana by asi tak měla přijít nahoru, ale už to bylo stejně jedno. Marek si lehl a nešťastně vzdychl.
„Promiň.“ Ozvalo se po chvilce a Marika otočila hlavou k jeho tělu. Či spíš – k jeho klínu. Pousmála se, pustila kondom přes okraj postele, dlaně si otřela o stehna a klekla si nad Markův rozkrok. Naslinila si rty, vytvarovala je do perfektního kroužku a pak už se jen snažila zachytit Markův dech, podle kterého poznávala, je-li na správné cestě. Byla.
Marek je enormně tichý muž a i při sexu se snaží dýchat pouze nosem, výjimku dělá pouze tehdy, když je nachlazen. To se snaží o nádech nosem a výdech ústy. Marice to bylo jedno, ale občas by jí drobné zvukové navedení nevadilo, ba právě naopak. Po chvilce uznala, že Marek je připraven na další zkoušku. Sebrala ze země načaté balení pánské ochrany, vytáhla další stříbrný čtvereček a s naprostou precizností jej nasadila.
Marek se usmíval a začínal mít výraz samce, který hodlá pokořit samičku. Marika byla připravena hrát tuhle hru a hlavně – dnes měl být večer „Markova splněného přání“. On – dostatečně nabuzen ke splnění si svého snu, ona – lehce v křeči, ale s vědomím, že to nebude trvat dlouho. Bylo jasné, že v tomhle snu bude dostatek místa pro erekci, zvlhlou sliznici a nakonec i pro prozaické koule. A to už ani nemluvím o potu, nebo snad spermatu.
Začali se líbat. Marek rutinně šátral po jejích ňadrech, lízal jí krk a žužlal ucho. Marika se neodvážně snažila sténat a vzpínat se pod jeho „vášní“. Konečně jí zajel rukou mezi stehna. Byl nadšen, jak moc je vlhká a gratuloval si k touze, kterou u své ženy dokáže vyvolat. Vtom si vzpomněl, že jí celý klín pokryl silnou vrstvou lubrikačního gelu. Nadšení mírně opadlo, nicméně ne zcela. Pro jistotu se ještě jednou nahnul pro lahvičku s gelem a zvlhčovací rituál zopakoval. ´Alespoň to´, říkala si Marika a vzpomínala na jejich první milování, které si opravdu užívala. Marek začínal zrychleně dýchat a červenaly se mu tváře.
´Tohle se už dlouho nestalo´, pomyslela si a lehce kývla hlavou. Marek si kleknul mezi její nohy a prohlížel si ji. Anebo možná oddaloval to, na co se vždycky tolik těšil. Marika se snažila uvolnit a najednou jí přišla celá situace bizarní. Markovi se hrudník zvedal v neskutečné rychlosti, Marika přemýšlela, jak je možné, že ona byla vždycky první ženou, se kterou měli její partneři anální sex. Mohlo to bylo tím, že si styk nepředstavovala jako soubor baletních figurín na vypnutém prostěradle a kilometry gázy podle ní neměly povívat vzduchem, aby vytvořily efekt jsoucna, nejsoucna, prostoru a bůh ví, čeho ještě… Ale v téhle pozici věděla, že by se měla snažit co nejvíc uvolnit. Marek pokračoval pomalu, přesně tak, jak bylo předem dohodnuto. Marice se v hlavě odvíjel film, kde mu vysvětlovala anatomii těla a způsob, jakým na to musí, aby byla schopna přežít. Zjistila, že na nic nezapomněla a to ji celkem uklidnilo.
Mariku probrala ze snění bolest, která jí nutila pevně zatnout zuby. Chytla se oběma rukama čela postele nad svou hlavou a pohnula pánví nepatrně směrem k Markovi. Ten vypadal šťastně, nebo si alespoň tak chtěla Marika jeho výraz vyložit.
„Dobrý?“ zeptal se zdvořilostně Marek a přemýšlel, co by změnila odpověď „ne“ na téhle situaci. ¨
„Jo jo, výborný.“, zalhala žoviálně Marika a Marek se pustil do plného soustředění na rozdíly mezi „normálním“ a „análním“ sexem. Čekal víc. Vzpomínal na články z internetu a pánských časopisů a prohlížel si Mariku - odevzdanou, horkou a naprosto zranitelnou. Kopuloval v nižší frekvenci, než na jakou byl zvyklý, ale chuť ´zakázaného ´v něm vyvolala takový chtíč, že to pro dnešek naprosto stačilo. Krev se mu hrnula do podbřišku.
Marika cítila, že jestli vydrží ONA ještě chvilku beze změny nynějšího tempa, pak ON tedy rozhodně ne, což znamenalo konec a pro Mariku vysvobození. Vydržela. Marek nepatrně zrychloval, ale nakonec stejně obratně vyklouzl, jedním pohybem doslova strhl prezervativ a na ňadra jeho milé dopadlo sperma. Pro Mariku to byla skvrna, ale Marek v ní jasně rozpoznával iniciál svého jména. Chvilku hladil její horké tělo, potom sebral z podlahy papírové ubrousky a začal jimi stírat zbytky gelu. Ten mu legračně klouzal pod rukama a on měl pocit, že ho vůbec neubývá. Na nejednom z ubrousků zůstala napříč růžová skvrna. Marek se zadíval na kapku krve v Maričině klíně a cítil, že by se jí měl omluvit, ač se mu vlastně právě tohle tolik líbilo.
„Promiň.“, řekl s omluvným tónem a ukazoval Marice ubrousky od krve.
„To je dobrý.. Tak co?“..zeptala se.
„Super.“..řekl Marek a měl pocit alfa samce, i přes to, že od toho popravdě čekal víc.
„..to ráda slyším..“, řekla Marika, pohladila Marka po vlasech jako malého kluka a pomalu odcházela do koupelny.
Marek zůstal v posteli a připadal si jako vítěz těžkého boje. Marika se postavila před zrcadlo, usmála se na sebe a věděla, že v téhle hře se neprohrává.