Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seetny
09. 10. 2001
10
0
3064
Autor
hermit
etny
škrtl
sněhově sám
sledoval bytost
v oharcích
blíž a blíž
až ztratil listiny
neměl jméno
priznám sa...že som sa musel vrátiť
aby som...mohol vypovedať
o nerozlučnosti spojenia
hermit a poézia
priznám sa...že som sa musel vrátiť
aby som...mohol vypovedať
o nerozlučnosti spojenia
hermit a poézia
t
priznám sa...že som sa musel vrátiť
aby som...mohol vypovedať
o nerozlučnosti spojenia
hermit a poézia
t
Ejejeeeeeeeej...pomoc u mě nehledej...:-))) Je to smutné, melancholické a v tuto chvíli mi to nesedne, ale...doooobrééé...maybe next time, hermit..:-)*
Rising_Star
10. 10. 2001Matyjustin
10. 10. 2001
Tomuhle nerozumím, ale na to už jsem si u Hermita zvykl :-) horší je, že mě to tentokrát ani neoslovuje - jednoznačně jsem ten blbej já, o tom nepochybuju, ale tipovat by bylo neupřímné. Takže se tahle věc stane dalším důkazem toho, že nedávám svým oblíbencům tipy automaticky :-))
Bacil: a já jsem rád, že to tak je, přestože jsem s touhle básničkou (zatím) docela spokojený... ;-)
Tohle mě na poezii fascinuje - co v nás vlastně kde spouští? Jednoho to neosloví vůbec, já mám naopak pocit, že je to přesně to, co jsem teď potřeboval přečíst, že to rezonuje přesně s mejma vibracema... Jsou to zádady...
Hermite - já jsem nad míru spokojený! :)))
wobec som to nepochopila...hermite, ocakavam strucne vysvetlenie v maili ;)))
hermite,
ne abys to smáznul skrzevá nepochopení čtenářstva!!!
to by mě klepla pepka a chodil bych tě do jihlavy urputně a nemilosrdně strašit!!