Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehádka
08. 12. 2009
22
30
1673
Autor
martinez
.mávalyrukamakřičelyna sebezlobily sea nikdo nic neslyšel....
30 názorů
no mně to taky vždycky nevyjde.. v tý sbírce MHD je to snad jedna nebo dvě takhle krátký :o)
Jo, díky, máš pravdu A máš to hezké.Takové krátké, jasné, stručné. O to se někdy také snažím, leč marně....*
trošku mi tvoje dnešní autobusová připomněla tuhle moju
je pravda z krapet jinýho soudku ale taky mě autobus (MHD) obecně občas inspiruje :o)
Aeternitas
02. 01. 2010
a já myslela, že jsi jela "hluchá" se sluchátky v uších ;-) než jsem si přečetla diskuzi pod dílkem... každopádně zaujalo, popřemýšlelo mě to *
Nojo, ale kdo má tohle tušit? Mimika (pokud bych ji viděla přes okno projíždějící tramvaje např.) by mi taky úspěšně unikla, kdybych měla oko zaměstnané tou gestikulací. Tak to sorry, že mi to nedošlo. ;-)
co furt máte se sklem? aj u sousedů mi vnucovali sklo :o)
já tam jela s nima a poznám vysvětlování od hádky... výrazná gestikulace jasně - ale k vyjadřování patří i mimika... :o)
sveřep - momentka, no :o)
Pam!PUCH! a Rajmund si vysloužili pozdravení :o)
Pokud to opravdu bylo odpozorováno přes sklo MHD, ty dvě se ani nemusely hádat, mohly jedna druhé vysvětlovat, jaké si která koupila šatičky - k tomu taky patří dost výrazná gestikulace... :o))))
jenže to není hádanka ale momentka - takhle to bylo a já to viděla a neslyšela... takže vracím Květoňovi druhý kořen, třeba se eště někdy bude hodit - já jezdím MHD několikrát denně :o)
Květoň Zahájský
08. 12. 2009
Aha!* Kdyby to totiž trefil Květoň, tak ty by tedy slyšet byly, na to vemte jed!
jej, vás tu už bylo - tak vám to teda prozradím - Tulipán to trefil (ale nebyly mrtvé teda) - byly to dvě posunkující slečny v (trolej)buse
Květoň Zahájský
08. 12. 2009
je to ve sbírce MHD, tak to bude něco z dopravy, třeba odpozorováno přes sklo autobusu :)