Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDruhá světová válka
08. 12. 2009
7
20
2181
Autor
FAE BOMB
Mikroodboj
Máme doma mravence,
z okna plivou na Němce.
Zkoušej' si svou odvahu,
hlavně když jsou "po tahu" !!!
20 názorů
kol: Jen Ferda je svině! Znečišťuje rasu s Beruškou! Na to jsou Norimberské zákony! Prase jedno!!!
kol: Mravenci jsou vpoho... To jen Ferda byl pěkná svině. Donášel na Gestapo! Taky jsem ho v jiný básničce zavěsil na strom. Třeba Julius "Mravenec" Fučík zemřel jen kvůli němu!!!
Znal jsem jednou mravence,
v mládí plival na Němce.
Pak moh´mluvit o klice,
hostily ho Valtice,
s kamarády spolu
lámal uran v dolu.
Je to chytrá hlava,
dnes studuje práva.
Hezké. Ač by to trvalo dlouho, při přečtení mého celého díla bys pochopil, že jsem nevynechal prakticky nikoho. Urážim všechny národnosti, rasy a přesvědčení. Každého jednotlivě. Náboženství mám skoro všechny. Homosexuály beru "jak čert židy"! Rusáci tam byli taky. Pravda, vyhráli, ale i tak... Třeba v "O veliké řepě" ale zase umřou všichni až na Stalina!
První rým je dokonalý nemá chybu. Tématicky tíhneš k military, výbuchům atd. Kdybych to tvořil já tak bych změnil období z 2.sv na současnost a přidal bych i "druhou" stranu Rusy a bylo by to o turistech.
Mravenci výtržníci aneb pryč s turisty
Máme doma mravence,
z okna plivou na Němce
když daj cukr do pusy
tak čůrají na Rusy
V dnešní době je to poněkud složitější. Neonácka podle hajlování, Amíka podle růžový košilky a náušničky v uchu... (Dřív to bylo podle demarkační linie a uniforem)
pet/loch: Mravenci jsou proti okupantům. Naopak, bojujou víc, než kdokoliv jinej. Pokud se jim náhodou podaří infiltrovat do německý kredence, tak bez ohledu na možnou ztrátu vlastního života jim tam kradou cukr. Tim zcela jistě podkopávaj' německej hospodářskej průmysl a snižujou tak dodávky potravin třeba do Stalingradského kotle!
Ať žije Stalin! Stalin vyhraje! Mravenci taky!!!