Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsamění
08. 12. 2009
31
88
4250
Autor
Vaud
Existuje několik stupňů osamění; v tom posledním - nejhorším vám zřejmě přestane chodit i spam...
88 názorů
*V posledním přestanou chodit výhružný dopisy typu "zaplať hajzle, co nám dlužíš, nebo...".
Pokud vás někdo aspoň nenávidí, tak je to furt ještě dobrý. Horší je naprostej nezájem. Proto dementní důchodci "zloběj'", aby na sebe upoutali pozornost. Možná by se spousta poruch chování dala "vyspamovat". Pracovníci domova důchodců by nosili do práce všechen bordel, co jim chodí do schránky a rozdávali by to těm, co tenhle trik neprokouknou. "Podívejte se, pani Spamová, co vám dneska poslali... Noviny z Kauflandu!" Bábu to zabaví a aspoň na chvilku dá pokoj.
Existuje několik stupňů osamění; v tom posledním - nejhorším - přestanete chodit :o)
podezdívka
16. 12. 2009nevím,neznám
13. 12. 2009
A pokud Tě odtamtud náhodou nezachrání, bude Tvým potomkům (a možná i jejich) chodit domů pošta, že jsi se dostal do finále o milion v Readers Diggest výběr nebo jim po telefonu budou nabízet různé pochybné firmy ještě pochybnější doplňky stravy. I když pořád lepší, než kdybys byl žena a došla Ti akční nabídka na pilulky údajně zázračně prodlužující penis.;-)
Az budu rok na pustem ostrove, tak pak budu dalsiho půl roku fíltrovat spam :-)
Přesné, výstižné, vtipné. TIP! Ale vzhledem k tomu, že spamy (dokonce i papírové a telefonické) chodí i mému léta mrtvému otci, tak se domnívám, že tahle fáze v dnešní době nikdy nepřijde.
A to zase ne! 8-) Náhodou se zrovna chystam propagovat Tvý Číňany (už jsem o nich někomu řikala) a Barcelonu.. .-)
řekl bych, že největší osamění pro člověka nastává ve chvíli, když mu hrajou pam pampa dam ..
Monty Pythoni se spamem je zvěrstvo!!! :o)))))))) Teda mohu-li prosit, Vaude, tak když už spam, tak jedině s pořádným sausage!! :o)))
Vaude, to ještě zvaž - musel by sis dát natisknout fungl nový vizitky po změně!! :o))))
Květoni, k čivavě došlo snadno - takový nápad, jak si domů pořídit snadněji zvládnutelné zvíře - mj. čivavu by bota zašlápla, té by na udušení stačila jen tkanička... :o))
jejdavilda
08. 12. 2009
sepio - trochu zatmavený být můžou, ne??
Toscano - spam je věčněj - asi se překvalifikuji a budu spam Dr man
Květoni - ty jsi zapřel chivavu! Ty máš nějakou psí chovnou stanici!
Květoň Zahájský
08. 12. 2009
Květoni, měli si koupit čivavu - mohla se taky jmenovat Sam, osamělí by nebyli, a rozhodně by jim nepřerostla přes hlavu... :o))))
obávám se, že spam mi bude chodit na mail ještě hodně dlouho potom, co už mi to bude dávno všechno jedno... :o))) *t
slipy, nátělníček, řádně vytažené silonové ponožky, dlouhé nehty...a neběžím, ale letím
každý, kdo by na mě mával jakoukoli částí oblečení je pro mě podezřelý a budu mít nutkání prchat
dneska jsem cetl vtip - Pane doktore, jste gynekolog? Ne, ale rad se podivam!
vydim, ze slipy Te drazdi vic :-)) a lze dedukovat,ze pri mavani trenyrkama bezis pryc pomaleji :-)
to ne, já myslela, že být býkem, tak mě to šíleně vytočí a chtěla bych ho zničit o to víc
na mě nikdo nemává a už vůbec ne trenkama, nebo nedej bože slipama..ježiš..to bych před dotyčným začala utíkat já
jestli na Tebe takhle casteji mavaji trenkama, tak jsi nejspis i ostatnim velmi sympaticka nebo se prihodila nejaka zasadni chybka pri make-upu
proč nenošenýma? to ten býk pozná? a to mu to vadí? já být jím, tak mě to rozčílí ještě víc a jsem ještě zuřivější...
a myslim, že Chuck nenosí nic.. (to začínáme mít polemiky jak z Roku ďábla..)
sand jen na byka se ve Spanelsku muze mavat nenosenyma cervenyma spartakiadnima trenyrkama (a Chuck ma povoleny tanga)
aha - no Chuck by urcite vyhral i ve slipech, ale bezne se povazuje zastrasovani soupere trenyrkama (ci jinou soucasti odevu) za nesportovni :-)
jako že když má druhej boxerský trencle, je najednou víc vodolnej a míň ho to bolí, jo? tak o tom jsou ty halywůdský filmy, proto je Chuck tak dobrej..on má prostě boxerky!
s boxerkama to toho druhyho tolik neboli - kdyz uvidi moje lekarsko-kancelarsky pracky, tak se kazdej lekne!
ty s sebou musíš nosit na pohovory a vyndávat je z kufříku, potom vzrosteš na ceně ještě výš:)
třeba dostaneš pod stromeček boxerský rukavice, aby ses odnaučil s nima komunikovat
aleš-novák
08. 12. 2009aleš-novák
08. 12. 2009
az udelam zkousku z ucetnictvi a dopisu financni analyzu, tak se opiju do bezcasi :-)
Květoň Zahájský
08. 12. 2009
Spamy nepřestanou! a nabídky fantastických zisků z Nigérie také ne.**
Poslyš, Květoni, udělat z retrivera zlého psa, to už vyžaduje nevšední talent a nadání - zamysleli jste se nad tím? Třeba to rodiče ještě někam dotáhnou!
ja jsem si poridil ceduli ze nechci do schranky zadnou reklamu - chvili reklamy moc neubyvalo a v pondeli jsem mel poprve prazdnou schranku - uplne jsem se lekl, ze na me nikdo nemysli :-)
nejhorší stupeň je když už chodí jen ten spam... Když člověk nic nečeká, není zklamaný... když pak zasvítí došlá pošta... a nic... to je teprv děs... */
Květoň Zahájský
08. 12. 2009Květoň Zahájský
08. 12. 2009Adamova Eva
08. 12. 2009Květoň Zahájský
08. 12. 2009
ja o tom neco vim - jsem osamely samec, kteremu se osa meni a je ve stupni oslamneni :-)
Impresse - diky :-)
prave - vsichni na Tebe zapomenou, jen spam si vzdycky vzpomene - tudiz spam, nejlepsi pritel cloveka! :-)