Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNudíte se? Nejlepšími mazlíčky jsou bakterie
09. 12. 2009
19
57
3910
Autor
jejdavilda
Mráz obílil silnice
zvolna tuhne Harta
kosu klepou sinice
sakra, kde je Marta ?
57 názorů
Tak to pak mají ty sinice jistě i takový upřímný vočíííííčka, Květoni! :o))))
Květoň Zahájský
10. 12. 2009
A tys jim, Jejdíku, ty mezírky prohlížel, když víš, že je mají pěkné??? :o))))
Květoni, a nemají ony sinice taky nějakého toho svého kmotra??? ;-)
jejdavilda
09. 12. 2009Květoň Zahájský
09. 12. 2009
Prosila bych vysvětlit, co je to kosa - při velikosti sinic si nedovedu představit, že by naklepávaly kosu klasickou, tu, jež je hlavním atributem smrťáka... Pokud mají kovadlinku zvanou "babka" a kladívko v ruce, musí to být tak olbřímí sinice, že jsem jata obavou, aby při průtoku turbínou tuto nezničily a nedošlo tak k nepříjemným výpadkům dodávek elektrického proudu.
Květoň Zahájský
09. 12. 2009
hahaha, Květoni, kdybys byl po ruce, tak by se nejspíš tvůj epilog stal tvým epitafem :-)))
Teda vildo, já je nechápu, ty naše některé kolegy z Písmáka, jak takováhle téměř pí...(odpusť, raději "píp")...ina jim dlouho dochází...
Já údaje v předmluvě skokem přelétl a šel hned k jádru a pochopil raz dva. Myslím, že mnozí mají mezery v zeměpise a pokud ne, tak moc přemýšlej, jak se Marta dostala do Slezska. Ale barevní již vědí: Přece kvůli rýmu, né?!
Jo ta je teda pěkně cy(a)nická!
Jako pokleslý humor je to vynikající,
jako poezie pouze lkající
a autor je již se jistě mírně kající...
(samozřejměě jen tak na voko před Tarminy Amzarriany a jinými, co to tu berou jenom vážně...)
jejdavilda
09. 12. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
09. 12. 2009
se mi to nějak nepovedlo
tak link
http://www.pemic.cz/marija-juric-zagorka-gricska-carodejnice-v-dcera-marie-terezie/d-48978/
aleš-novák
09. 12. 2009jejdavilda
09. 12. 2009jejdavilda
09. 12. 2009
jeste by tu mela byt vysvetlivka o sinicich
(a to lecktery ctenar muze byt rad, ze se nepoustis do delsich textu)
jejdavilda
09. 12. 2009aleš-novák
09. 12. 2009jejdavilda
09. 12. 2009
V letním čase sinice vadí mi a velice v prosinci ať klidně zmrznou, už si pak v létě nevrznou... :-))
aleš-novák
09. 12. 2009Květoň Zahájský
09. 12. 2009aleš-novák
09. 12. 2009Lochneska.M
09. 12. 2009
Marve, tou Martou je míněna Kubišová, známá to ochránkyně zvířat, potažmo snad i sinic. Nechceš doma aspoň jednu mrznoucí sinici? :-)
Mj. prosila bych doplnit o fotografii sinice, ana klepe zubama chladem!!! Jináč nehrám! :o))))
Marta se bude patrně nacházet na mokré věži v pozici koňmo, Jejdíku, tam hledej!! :o))))*t
můj mazlíček je teď baterie z auta
U vás tuhne na Hartě slezské
u nás zase na Harfě městské
Marta po flámu ta je
budí řevem partaje
jejdavilda
09. 12. 2009jejdavilda
09. 12. 2009jejdavilda
09. 12. 2009Armin Tamzarrian
09. 12. 2009jejdavilda
09. 12. 2009
Marta je ochránkyně sinic před mrazem? A jaký je vztah nadpisu a básně samé? Jsou-li diskriminovány bakterie, má v nich být druhé "i" asi dlouhé ? Měl jsi k večeři koláčky s lysohlávkama?