takové říkankovité, ale když jsem se zaposlouchal do toho smutku a vzdoru, moc se mi to líbilo..*
Asi ano:)
Uz si si nasla ten vianocny text? Prave som ho objavila a je tiez krasny...
Když se syn ožení, tak zákonitě je pro něho manželka na prvním místě. A asi je to tak správné. S ní žije, má děti. Matka už je vždycky ta druhá. Můj syn je navíc na druhé straně republiky, peněz nemají nazbyt a musí poslouchat, aby měl klid. A snacha má svoje rodiče, tu to ke mně netáhne. Je docela možné, že my dvě bychom to k sobě měly blíž.
a tieto Vianoce nelietali lietadla, takze noc pred Stedrym vecerom stravil na letisku, potom sa cely Stedry den kodrcal vlakmi a domov dorazil na prvy sviatok vianocny a vtedy sme mali Stedry vecer zas:)
Ked sa obaja ozenia, tak to uz bude horsie...potom sa mozno posadim pred Tvoje okna a poprosim o otvorenie vratok...
to snad nie...mysli trosku pozitivnejsie, prosim...vzdy sa da najst riesenie...i ja som uz preplakala peknych par dni...a to mam syna len nieco cez tisic kilometrov daleko....
8hanka, děkuji za návštěvu i za přání, ale už se smiřuji s tím, že s žádnou rodinou nikdy nebudu...
samota pocas Vianoc je obzvlast kruta...spomienky a fotografie nenahradia ziveho cloveka, jeho smiech, radost, objatie...nech tie buduce budu v kruhu rodiny a s vnucatkami
Štětec, děkuji za návštěvu - už zas budou vánoce a já je nesnáším. To jsi dobrý, když hraješ s kapelou, ale já textům moc nerozumím. Klidně to sem můžeš dát jako Texty písní s odkazem na web. Někteří to tak dělají, ale já nevím, jak se to vkládá. Já se na web mrknu.
Tak to je můj šálek čaje. Beru. Můžu Ti poslat mou vánoční píseň, kterou hraju s mou kapelou. Slova by stačily, ale s muzikou to zní jinak. Kousek té písně je , tuším, na na našem webu. Můžu poskytnout celou. Hermanek.hu.cz - Vánoční, ale pouze předehra. Možná hodím text na tyto stránky. Ale bez muziky?
Shelmo, děkuji za pochvalu i pochopení. Zase je rok pryč, dcera čeká druhé a já je asi jen tak neuvidím. Tak daleko si netroufám...:-)
Pomalu se blizi vanoce, tak jsem se zvedavosti nahledla.... To jsou kolousku veru krasne verse, krasne i ve svem smutku. Tvuj smutek znam, i ja si jim prosla, dokonce i vcetne radosti na druhe strane zemekoule :-). Bud stastna babicka ;-)
Děkuji moc, zatím se měj krásně a zdravím Martínka.
smutné, ale líbilo, jak jsi to vyjádřila - T
Děkuji, že jsi mi věnovala svůj čas. Vánoce nemám ráda - to mi zemřela matka a předtím i otec. Snad se to časem zlepší.
No docela smutný...ale asi to má své důvody:-(
Aspoň, že už je po vánocích. Díky.
Samotu bych zrušil. To by měl připsat Jaromír Nohavica do svých textů. *t*
Smutné, ale moje. Nic pro tebe a proto velký dík.
Norsko: Děkuji, překvapení.
avox: Děkuji i za pochopení a povzbuzení. Zvládnu, musím. Také přeji jen to nejlepší.
dlouhá léta už se mnou večeří jen vzpomínky a každým rokem přibývá svíček za ty, kteří už nikdy nepřijdou... i slzička někdy ukápne, to se ví, smutek se nemá dusit, ale živit jej v sobě taky ne... zvládneš to, přeji všechno dobré :-)) */
Obojí je smutné, ale nezbývá, než to nějak zvládnout.
a co je horší? na někoho vzpomínat, nebo být uprostřed rodiny a přitom naprosto sám, s pocitem, že by člověk nejradši utekl, že tam nepatří?
vánoce jsou nejsmutnější svátky
Jarmilo, děkuji a pěkné vánoce.
Děkuji, Robinie, ještě se nenarodil, tak do čtrnácti dní. Děkuji za přání, tobě taky všechno nejlepší. Ano, nějaká naděje ještě je.
Edmunde, děkuji za přání, tobě taky šťastné a veselé.
smutné... ale i trochu nadějné. Hlavně hodně zdraví vnoučkovi, jeho rodičům, i Tobě, koloušku.
smutné... ale i trochu nadějné. Hlavně hodně zdraví vnoučkovi, jeho rodičům, i Tobě, koloušku.
Uff. Přece jen přeji šťastné a veselé.
petr.ix: díky. Je nás víc.
Víš já nevím jak to vysvětlit, ale funguje to paradoxně.Nejvíc lásky a štěstí má ten kdo o ně neusiluje.Čím více budeš strádat tím víc se budeš vzdalovat.
Já si nepřipadám, že bych žebrala, jen se smiřuju s tím, co nejde změnit.
koloušku nejsem, ale tam kde jsi ty nyní, se mi nelíbilo, na to jsem přiliš hrdá, žebrat o lásku.
Diano, moc děkuji. Snad někdy, až našetřím.
Nechtěla jsem, aby to vyznělo tak strašně smutně.
renegátko, ano, každý má své možnosti a schopnosti. Ty jsi opravdu silná osobnost.
Na druhé straně zeměkoule
letadlem budeš cobydup,
je po třešních, teď zrají kdoule,
tak přestaň tesknit a -
letenku si kup!
Moc krásně jsi to napsala :-)))***
b.n.- to jsem ráda, aspoň to není politika. Díky.
Glomma, taky díky. Loni jsem taky pekla, to jen letos nějak nemám náladu.
Odmítám čekat na to až mi někdo udrobí, pro Vánoce a jiné katastrofy platí:jaký si to uděláš, takový to máš.
Bivoji, děkuji. Bývaly i lepší a snad někdy ještě budou.
smutné, s něčím se i stotožňuji i přesto, že mám rodinu, vlastně si dělám radost, že letos peču cukroví sama a alespoň tohle si vychutnám, jinak zaručeně * :)
Ma: děkuji. To je škoda, někdy to aspoň na chvíli pomůže.
renegátko, děkuji. Umíš si poradit a zároveň udělat radost i druhým. To budou jistě hezké Vánoce.
jen si poplač koloušku, já to nedovedu .. T****
Samota je moc špatná společnice ze všeho si ukrojí ,ten největší díl.Ukrojila i z tvých představ o krásných Vánocích.Já se také stala součástí té větší a širší rodiny.Půjdu navštívit děti z ústavu a vzájemně se obdarujeme svojí přítomností, budem zpívat koledy rozbalovat dárky a užijeme si to.