Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoční trhy
16. 12. 2009
11
22
2345
Autor
macecha
Dnes na náměstí
vánoční trhy věstí,
že zas bude lidí více
co dostanou se,
peněz nemajíce,
do neštěstí.
Všeho co hrdlo ráčí,
jen peněz málo,
stačí tak akorát
na párek a na svařák.
Ostatní jen okem shlédnou,
závistí nad vším blednou.
Také ráda koupila bych
milým dárky,
mám však jen na pohádky,
v mysli uchované.
Postačit všem bude muset,
že mohou se mnou,
zažít svátky požehnané.
22 názorů
Marlavko díky a přeji hezké svátky celé Tvé rodině a hodně štěstí a zdraví do Nového roku.
Konečně milá? Ty umíš být ještě milejší, Andulko? Však to už brzy vyzkoušíme ;-)
to by mě určitě na záchytku nevezli. Já bych totiž byla konečně na všechny milá! A to by mohlo mít důsledky, které bych na druhý den asi nezvládala :-)
Jejda, to já nevím! Asi ne. Já si myslím, že je až v Kroměříži :-)) Proč?
Diano- u nás na náměstí mají i svařák, vánoční punč, medovinu, klobásy, bramboráky. Ale ten mráz!! Také neochutnávám. Ne proto, že jsem autem, ale proto, že mi to nechutná! A kdoví, co bych potom vyváděla :-))
V Brně na Svoboďáku prodávají horkou medovinu, heč! (Ale jsem ji neochutnala a neochutnám, vždycky jsem autem :-(
Hezky napsáno ******
Jarmila Moosová Kuřitková
16. 12. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
16. 12. 2009
Petruška - tak to je mi ľúto. Je to pekné, keď tam predávajú veci, čo sa kedysi vyrábali/y? Útočím na to, že ľudia kupujú nepotrebné a potom sa je ťažko dostať do rozpočtu domácnosti.
koloušku- já právě na těch trzích zbožňuji ty grilované klobásy, které, kdybych si je udělala doma, tak je mám za deset korun, tam stojí 40,-, ale chutnají jinak!
Květoni - vůně se tam z těch stánků s punčem, se svařákem apod., linou úžasné. Vyhýbám se jim právě proto, abych nemusela vrh šavlí cvičit :-))
Bíšo - díky.
Rampoušku - no právě. Při našich důchodech si to přece můžeme dovolit,ne?
jejdavildo- díky za tip.
Květoň Zahájský
16. 12. 2009jejdavilda
16. 12. 2009
Není třeba drahé dárky,
jsou i jiné hodnoty,
nemusí být ani párky
nebo jiné dobroty. T*