Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKriminální zneužití starého pečiva.
17. 12. 2009
2
13
2279
Autor
FAE BOMB
Rukojmým na pobočce České spořitelny
Přepad' lupič pobočku,
v ruce tvrdou vánočku.
Těžko všechny uhlídá,
když z toho furt ujídá!
13 názorů
Já přece vím , že jsem hrozná, hroznější něž ozbrojený útok na bankovní sektor.President mi dal dvakrát milost, myslíš, že to dokážeš taky?
Ten prohozený beránek je jako zoufalý výkřik.Na banku se musí v tichu počítačové sítě,nikoho to nebolí , ale zanaříkají všichni.
Máš pravdu, beranidlo je pro chudé. Kus klády si dneska sežene každej blbec... Kdo nemá ani to, tak vezme ztvrdlýho velikonočního beránka a prohodí ho výlohou...
Beranidlo bylo kdysi velmi účinné, dneska sednou do teréňáku a projedou až k bankomatu, prostě pokrok nezastavíš.
:-)))
Na Velikonoce zase mívám srach, že mě někdo mázne po hlavě mazancem. Beránek by se zřejmě dal používat i jako beranidlo...
Po Vánocích se začne hodně lidí ozbrojovat starým pečivem, bude to nepřehledné.Myslím, že se by alespoň k vánočkám a rohlíkům měl vydávat zbrojní pas.
Vzal si to s sebou jako zbraň. Užíráním podstatně snižoval bojovou hodnotu této "zbrane".
Víš jak dlouho to trvá než dorazí URNA, prostě si vzal svačinu sebou.