Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semyšlenky patnácileté holky
20. 12. 2009
5
12
773
Autor
fanie-anne
Zmrzlé ruce mi hřeje ledová tma
a němá pání ptá se, kde je zastávka metra.
Pes co štěká, taky kousnul
a ten upír ze Stmívání nakonec usnul...
Že na v noci teprve svítá?
Vždyť písemka z angličtiny má větší váhu.
Ale já na to musim přijít.
I kdybych portálem do neznáma,
co zasadila máma,
měla projít...
a němá pání ptá se, kde je zastávka metra.
Pes co štěká, taky kousnul
a ten upír ze Stmívání nakonec usnul...
Je to jen sen? Hra?
V tom případě mě čeká jen probuzení nebo prohra.
A nabo svět se zbláznil? Je to realita?V tom případě mě čeká jen probuzení nebo prohra.
Že na v noci teprve svítá?
Že sem se zamilovala, je normální,
ale už mě vzal za ruku... a dal mi pusu... je to morální?
Proč si vlastně tímle lámu hlavu?ale už mě vzal za ruku... a dal mi pusu... je to morální?
Vždyť písemka z angličtiny má větší váhu.
Ale já na to musim přijít.
I kdybych portálem do neznáma,
co zasadila máma,
12 názorů
Vždyť písemka z angličtiny má větší váhu. -Celým textem jsi mě úplně dostala , jakoby na kolena . Cítil jsem se jako řečník...a touhle větou , která tam suprově zapadá mi to připadne jako jen podobná puzzle a ta pravá by udělala tex hodnotnějším , ale takhle je to přec jednoduší a má to smysl , je pravda že to co napsal já někdy ani nemá smysl , což vidím i u ostatních. Ovšem už Jimy jako malý zapisoval své myšlenky do sešitu - a jsou to ty poznámky , které použil jako slova k písním...proto ti musím dát tip....a ne jen pro to , celkově se mi to moc líbí....
fanie-anne
23. 12. 2009
Nebránil bych se rozhozené formě, kdyby byla rozhozena dokolnale. Obsah jednotlivých chmýrek by měl být ovšem souvislý. Tolik k pokusu o neformální tvorbu.
není to podle mne špatné, ale viz Petrusha1 - připojuji se k názoru že kvůli formátu se text obtížně čte. Čtenáři jsou taky lidi:)
na 15 to nie je zlé, má to svoje dobré momenty ...
inak ten formát je zbytočne rozhádzaný, neviem, či to malo urobiť efekt, avšak akurát to zhoršilo čitateľnosť
fanie-anne
21. 12. 2009fanie-anne
21. 12. 2009
Lidi!? Proč netipujete? vždyť je to dobrý... Fannie- annnie, v sedmnácti to bude furt stejný :-) a Stmívání nečti, je to ptákovina...