Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senovoroční úvaha 2010
26. 12. 2009
16
29
4546
Autor
aleš-novák
jo
pokrok nezastavíme
dřív to šlo
aspoň
od deseti k pěti
dnes už
od 20k10...
29 názorů
blboun nejapný
02. 01. 2010
V humoristickém časopise jsem viděl fotku vývěsního štítu, který říkal, že pohřební službu provozuje pan Hnátek. K dokonalosti chyběl pouze firemní znak s lebkou a hnáty...
V Brně u Delvity prodával grilovaná kuřata jistý Eduard Nejezchleb. Při pohledu na jeho postavu jsem si tak říkal, co asi dělá s kuřatama, který neprodá a zda k tomu aspoň přikusuje pečivo.
aleš-novák
28. 12. 2009
Jo, tohle je dar od Pánaboha. Prosvětlí Ti ty nejsmutnější chvíle. Počítám, že na smrtelné posteli se taky něčemu budeš řehtat.
Jinak: Ta shoda, či spíše "neshoda" jmen s činností dané osoby už nejednou byla předmětem mediálních zábav; třeba v Německu jeden časopis vyhledával veselé shody mezi jmény a povoláním daných osob. Kolik tam bylo ortopédů jménem Bruchbein či Krummbein (pro germánštiny neznalé: Zlomenánoha, Křivánoha či -kost), nebo zubáků Löwenzahn či Karies (Pampeliška, doslova Lvízub, a Zubníkaz)! Já sám jsem využil prapodivné jméno mého finančního poradce u Deutsche Bank jménem Richard Prüser k sepsání povídečky.
:-)
aleš-novák
28. 12. 2009
Aleš: "...většina mých děl..."
většina Tvých děl dopadne asi tak, jako tyhle děla:
aleš-novák
26. 12. 2009
jen abychom se toho vyrovnání na 2020 všichni ve zdraví dožili!!! :o) *t
jejdavilda
26. 12. 2009aleš-novák
26. 12. 2009
To byl dvojhumor, jako tenhle:
Otravuje mladík v tramvaji:"Slečno, tak kam máte namířeno?" Ona zlostně:"Do šití!" "Ale, ale, tak vy jste švadlenka?" vece on potěšeně. "Ne! Já neumím vyslovit er s háčkem".
Na to hoch zamyšleně: "Co je to za blbej fór? ŘVADLENKA!?!"