a muj dlouhodoby vyzkumny projekt :-)
Chytlavý název i téma, možná pro obě pohlaví :-)
To první fejeton, který se doopravdy tváří jako fejeton - tj., že si dělá ze všeho "prdel" :)
To první fejeton, který se doopravdy tváří jako fejeton - tj., že si dělá ze všeho "prdel" :)
nešťastnice z dubové koupele by ale potřebovala spíš opovrhovaného mozkového chirurga než pozaďáře:)
No, autor svým humorem opět nezklamal, má to spád a je to vtipné.
nevahej a posli bokorys :-)
tak já si ten svůj krásnej zadek teda nechám:-)Krásné-/*
určitě bych chtěl vidět oboje :-)
Opět se za břicho popadám... nebo po dnešku spíše za zadeček? ;o)
*T
někde to máme naštěstí v mozku zakódovaný :-)
Atavizmus po předcích. Za něj díky a ženy to vědí...
Obsah díla mě nijak neurazil, vlastně se to tohoto díla ani netýká. Pouze moje soukromá věc. Vysvětlení možná pošlu poštou. Omluva za okamžitou reakci, to pivo jsem si moh' dát i bez komentáře...
:-)) holky to ale zadny nenastvalo a sufrazetky mlci
Bohužel naštvalo. Za to ale autor nemůže. Celé jsem nečetl a komentáře taky ne. Upozorňuji, že nejsem teplej. Jdu si dát pivo...
kajak jsem za cely rok nevytahl - na rece u nas ve vsi je to samy sutr a na Rynu zase sileny proud a husty provoz, tak se trochu bojim, ale urcite nejake zazitkyt z kajaku pribudou :-)
Tohle je vdecne tema ke kvalitni diskusi :-)
Při vší úctě k dílu páně Vaudůch, nejvíce jsem se řehotala až při čtení komentářů (a to i autorových). Jste všichni strašní!
Tip!
naprosto suverénní projev.
teď jak se nosí džíny bokovky - občas něco vykoukne :-))
Svého zadku si každý váží a pečuje o něj líp, než o obličej. Vždyť kdo si(kromě absolutně nemajetných)troufne jít v 10-ti stupňovém mrazu ven s holou prdelí? Málokdo. A obličej každý vystavuje drsnému klimatu napospas.
:-) *
Adamová :-)) to víš, že jo
J_i_r_i_k_u - hlavně žádné kompromisy :-)
StvNe - díky, vzpomínám si, že jsem druhý z veršů použil/vymyslel díky konverzaci s autorkou, která je nejspíš dnes paní Princová :-)), že zdravím.
Petr Rut - já jsem pod vlivem nekonečných diskusí s jedním člověkem, který tohle studoval a přednáší to v Belgii, tak mám vždycky od něj spoustu námětů k přemýšlení.
"Pozadí jen tak neočůráš." No, bráno čistě z praktického hlediska je očůrat pozadí mnohem snazší než spolehlivě provést tento úkon s obvykle poněkud výše umístěným popředím, nedojde-li tedy k eliminaci této nevýhody nositelkou obého, čímž však může zároveň dojít k neúměrnému navýšení pravděpodobnosti náhodné urinofágie, kterážto nemusí být nutně žádoucí.
Ale jinak si tipnu, že... Ano.
Pane doktore (Vaude), jsi gynekolog?
Ne, ale rád se podívám ...*O)
Z toho obdobi se nedochovaly temer zadne muzske, ale pouze zenske figury :-)
ano, ano - dolňáci dobře vědí, co je základem rodinného štěstí ..
už od dob, kdy jeden z nich uplácal u Věstonic Venuši
:-)
Problem s pozadim? Posli fotku a nase odborna komise zhodnoti :-)) treba nejsi ztraceny pripad !
*** :o) a všechno nej v novém roce...
Díky a přeji úspěšný rok 2010 do Pardubic! :-))
"Dřívější kletba: „ Mor na ty vaše rody“ se transformovala do neméně hrozivé: „Ať dostaneš celulitidu, ty krávo!“ "
:-))) + T.
měj hezký Nový rok, felčare ! .-)
Meho znameho lekare se ptala pacientka, jak to udelat, aby mela nadra pekne kolmo k hrudniku. Radil ji, aby lezla po ctyrech :-)
Ženská bez pozadí není ženská. Pamatuju si, jak si mi jedena kamarádka stěžovala, že má děsně malá prsa. Přitom je měla moc pěkná, vůbec netuším, co jí vadilo. A tak jsem jí doporučil, aby si je denně otírala toaletním papírem. Nechápala, proč by měla provozovat zrovna takto neobvyklou kúru, tak jsem jí to musel polopatisticky vysvětlit: "No, prdel si papírem otíráš denně a podívej se, jak ti narostla!" Kupodivu se mnou mluvila i potom :)
Skvělé jako vždy, díky a tip!
pozo - jo, nějak takhle vypadá seriózní výzkum :-)
Oni me vzdy prekvapi :-) Historky budou bonus na afterparty :-)
tak to na ni opatrně - oni Švýcaři byli vždy velmi naturální, tak čert ví, co všechno by Ti ukázala, že..?
historky bych si nechala jako bonus do knihy!
Diky regulacim proti sexismu na pracovisti
bude moc chvalit pozadi jen IT oddeleni.
Ja mam asi 70ti letou sousedku, co chce porad prijit na navstevu, tak ted uz vim proc :-) Mne jako lekari ukazuji lidi ruzny veci - ale to snad ani neni na fejeton :-). Ale vetsinu mych historek stejne znas:-))
když zmáčknu pravej čudlík, je tam "nastavit pozadi, uložit pozadi, kopirovat pozadí" - co mam teda s tou svou prdeli dělat??:-(
copak ta labio...ale ta hymen...
přijde k sousedovi: "Nechcete si šáhnout, mám krásnou novou hymenoplastiku..tak pružnou a hebkou..." - v téhle chvíli bych asi partnerem být nechtěla...
Zeny s plastikou nader je pak velmi rady ukazuji. Jsem
zvedav, jak to probiha s labioplastikou - jestli to taky ukazujou sousedum?
no, myslím, že mít to doma, tak jsi taky nadchnut...protože nemáš co jíst, vodu chytáš pod okapem, jsi bez elektriky a to Tě pak naučí vážit si HO!..a kdyby žena přidala nějakou labioplastiku a hymenoplastiku, tak by Ti nic jiného, než obdivně žasnout, nezbývalo..pokud bys teda poznal, že je to stále Tvá milá..:)
Je pravda, ze se kamaradim s plastickyma chirurgama tady i ve Svycarsku :-), tak se vyptam. Ale jednou jsem se koukal, na jejich web a byl jsem prekvapen, kolik plastickych operaci spodku tam nabizeji. Asi pokud nekdo suka prvni ligu, tak se to vyplati, ale na takove to domaci sukani...
na to já asi nejsem ta pravá...ale když se zeptáš okolí, tak se tu povolanějších třeba/určitě najde spousta, ne...?
takže bude další fejeton?:)
Sepio :-)) tohle tema jsem jeste fejetonisticky nezpracoval - prijdu si pro radu :-))
aleš jako správný hlavonožec není ani horňák ani dolňák , ale hlavoun
:-)
nejeden můj kamarád říká, že není ani horňák, ani dolňák, ale kunďák..a teď jsem to nedávno četla i v Zajdovi Munruovi
a v Americe prý brzy předčí plastiky hýždí plastiky prsou..už teď jsou prý víc in..
No já nevím, Vaude, empiricky jsem to neověřovala - prostě lidová slovesnost tvrdí, že pokud má chlap co do rozměrů zmíněného orgánu pocit titěrnosti, kompenzuje si to koupí nějakého rozměrově výrazného auta. A jak to tak šacuju, empiricky to už ani ověřovat nebudu. Jen jak jsem koupila, tak jsem zde prodala... :o))))
Mj. pochybuju, že by si někdo pro osobní a rodinnou přepravu kupoval autobus nebo lokomotivu, takže tyhlety dopravní prostředky bych do toho netahala. ;-)
Aleši, máš vytříbený vkus, že? :D
To nemá chybu. Každý se tu podepsal podle svého. *t*
http://www.youtube.com/watch?v=jcFuwbCSFKY
Ok, tak Ales nemlžil, ale plžil
pozadí se nelekejme...na velikost nehleďme...
já jsem nemlžil. Vždycky jsem si myslel, že Melen je jen Horňákův alternick. Stejně jako Markéta Mucholapková.
Toscano - když si pořídím malý Porsche, tak snad se to nějak nepodepíše na velikosti?? :-)) Co přesně je "velikost automobilu". To jako, aby si holky nezačínaly nic s řidičema autobusů a co vlakvedoucí?
Vildo - my to víme :-)), jen jsme s Alešem mlžili
díky za komentáře - strie vyžadují pravidelné něžné masáže - přihlášku do kurzu pošlu zvlášť
Toscano, u mužů se nejedná o nepřímou úměrnost. Velikost údu je konstantní, takže trpaslíci ho mají opticky větší než obři :o)
ale článek na toto téma by jistě taky rozpoutal plodnou diskusi :o)
Nojo, co se tu taky dalo čekat za diskuzi, že? Samá známá firma :-)
Skvělé. Jen malá oprava, tu písničku nezpíval ani horňák ani dolňák, ale Josef Melen*
Padly na mě viry jako kobylky na Egypt a tím pádem se mi nálada dostala takřka do záporných hodnot. Ovšem tvé pojednání na dané téma mi náladu opět notně vylepšilo a i přes neduh se usmívám na svět. Díky, Vaudíku! :o)) *t
PS: O ten fejeton na mužské citlivé téma si moc nekoleduj, nakonec by to dopadlo tak, že se velikost dá snadno odhadnout za použití nepřímé úměry mezi velikostí vlastněného auta a velikostí onoho orgánu... :o))))
Mno pokud jde o celulitidu a strie, tak ty s chválou nikdy nemůžou mít nic společnýho :-P :D
Diky vsem za cteni a jsem rad, ze jsem navodil to spravne rozjimani. Jen si uvedomuju, ze jsem kdysi pouzil podobnou pointu - tak treba vymyslim jeste neco :-))
Vinarko - klidne napis odvetu :-)) muj text mel pusobit jako chvala, tak nas snad budes taky chvalit :-)
Koleduješ si o odvetu :D A aby byla ještě bolestivější, asi by chtělo se zaměřit na tu část mužského těla, na kterou jsou chlapi tak citliví :D
Někde jsem zachytil informaci, že 23% kopírek je poškozeno lidmi, kteří si chtěli okopírovat své pozadí. Takže - něco na tom pozadí asi bude.
Já ale u žen preferuju jednoznačně dobrou povahu.
(A nepíšu to jenom proto, že mi manželka kouká přes rameno, fakt.)
(((-:
ako lekár máš fajn posTrehy***********
:)))))))))))))))))))))))
t*
Vaude - já ti nemohu napsat, co jsem - sám sobě pod neexistující fousy - řekl o přečtení už půlky a na závěr jsem to jen mírně pozměněné zopakoval. Jakési takřka klíčové místo v tom měl taurus... Vynikající postřehy okořeněné srozumitelnou diagnostikou jsou balšámem na moji blbou náladou spludrovanou duši. Děkan, proděkan a rektor navíc. Ať žiješ!
kdyby to byla manželka pana Richtera, mohly by se na ní dělat zkoušky Richterové stupnice...
máme v práci velmi obézní kolegyni, kterou druhá v rámci pravidla, "kde je vystrčíno", plácla po pozadí. Dotyčná se jen otočila a lakonicky poznamenala, že teď bude mít na zádech tsunami.
čili, někdy to nejen drží pohromadě, ale dokonce tvoří kompaktní celek :-)
teď ses konečně projevil Aleši :-))
Důležité je, aby to drželo pohromadě jako celek
pardon, nechal jsem se unést...:o)
když jde o pěkný zadeček, je mi jméno u prdele...
ze zadečku umím vyčíst jméno, jen pokud je tam čitelně vytetováno
Asi bych měla trochu přibrat, samozřejmě prevence pádu na zadeček.
joooo. dolňáci, do toho! Hip hip!
Jeden můj spolužák uměl z dámského zadečku vyčíst věk, povahu, intelekt a dokonce i jméno dámy...
z této písně jasně vyplývá, že Pavel Horňák je dolňák...
Myslíš jako Pavel Horňák - né pětky, né?
máš šanci :-)) - jen netuším, jestli je pro mužská pozadí tolik věděckých důkazů :-))
bude i kapitola pro horňáky? :o)
To je diskriminace mužských prdelek, autore!