Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senejen podzim
Výběr: Zbora
28. 12. 2009
32
45
5629
Autor
Oldjerry
Už nevím proč, ale…
pátrám po tobě
mezi nahými kmeny
jabloní,
beznadějně konkuruji ptákům
(jsou rychlejší a vidí)
Jenže :
Přečtou si ptáci
žlutorudou zprávu
na javorovém listu
posledním z posledních?
Jasně : že nejen léto
ale i podzim je pryč…
ale že končíme i my
a naše co?
Asi láska…
snad to byla…
45 názorů
Jo - rozumím, třeba u patníku, nebo osamělého stromu a zanechá tam vzkaz někomu, kdo má prfektní čich....
S tyglíkama je to tak, jaks napsal. Jen sebestředný trullo si myslí, že jen ten jeho tyglík je jediný správný, že
měj se
Vono nejde říct tak a tak. Ta percepce textu je ouplná alchymie, působí tam spoustu věcí a každýmu to v tyglíku bublá a kvasí jináč. Každej je nějak starej, má nějaký zkušenosti, preference...
Já si u Tebe vždycky vyberu, ochutnám co mi šmakuje, beru to třá jako příjemnou zastávku na procházce mezi zahradami. *
zvedavko - nedám, dík za podporu.
Sašo - když on se život jen s jemnými nuancemi porád opakuje... polovina mladých bude postupně prožívat totéž, nebo skoro totéž, co jsem prožil já...
Hmm, čtu si to krátce po básni o milování a tak nějak to na mě působí dosti emotivně. Ale je to silné. I konce patří k životu. I konce něčeho, z čeho se vytratila živost a jasnost. *
Díky, však já už jsem se za těch několik let otužil. Kritici jsou lidi - různí... a2a2a nelze srovnávat s třeba Ocpopem Sydem, ale v průměru je uzávám, jakoupotřebnou skupinu, která tomu tady pomáhá udržet řád.
Zdravím Ťa, Oldjerry, milý kamarát!
Nedaj sa! Nikomu, ani kritikom, ani smútku, ani beznádeji....krízy sú na to, aby sme ich prekonali. Bude lepšie.
jejdavilda
07. 01. 2010jejdavilda
07. 01. 2010
Zboro ano, je to vzpomínka stará, ale až teď po mnoha letech ji vidím vyhraněně. Dlouho jsem měl pocit, že jsem byl tím, kdo ublížil...
Tohle je typ textu u kterého formu beru jen jako nutné zlo, jako nepostradatelný prostředek. Spíš mě zajímá autorovo hnutí mysli, když text psal. Tohle ohlédnutí působí skoro bolestně. Jako něco o čem není rozhodnuto, jestli se povedlo. Jako pohled na něco, co funguje už tak dlouho, že se přestalo vědomě vnímat na jakých mechanismech je ta funkčnost založena, a když se člověk vrací zpět, najednou si projde třeba i více neurčitými pocity naráz. Můj soukromý výběr.
6q - vítej. Porozhlédni... nenajdeš sice jen dobré věci, ale pár se jich najde. Díky!
trolejbus - jdi se vykecávat někam jinam, nudíš mně. Věřím, že nezávidíš, tak se raději nevyjadřuj - není totiž jisté, že jsi pochopil. Já proto nehodnotím slovenské autory,... aj keď slovensky viem. Nejebem svojimi kokotinami kamarátom Slovákom mozgy.
Ferry - hlava - dobrý, snad, ale tělo, sviňa jedna....
sklenář - jejdavild+ - sveřepka - dík, někdy nashle!
Olde, k mé glose
dodat, přes rameno kdekdo mi tu radí:
MUŽI JAKO TY ZŮSTANOU VĚČNĚ MLADÍ. :)
jejdavilda
29. 12. 2009
Nore - tobě se ani vytratit nemohla (:-D ostatně už máš vykoledováno. Já jsem se tě na to neptal...
Ferry - pokud je to adresováno, což není zřejmé, tak tě asi budu muset zklamat. Za 15 let mi bude (možná) 87 let... těěěééééžko!
IIEV, Fleg - díky,
jap - tím se nenech rozptylovat, nestojí to za to. Takový cinty a slinty...
Impertinentně infantilní Empatický vůl
28. 12. 2009Alice Renata Beaterson
28. 12. 2009blboun nejapný
28. 12. 2009
Koleduješ si. Moudrost se kamsi vytratila, pokud kdy byla ve tvých řečech
Přátelé dík za vesměs příznivé výkřiky i šepty. Přiznávám se, že si koleduju...kdyby vás zajímalo o co, zeptejte se, prosím, Nora. Trolej může psát co chce. Pátý rok na Písmáku... to už se člověk naučí se smát takovým štěkům.
blboun nejapný
28. 12. 2009Sebastiana
28. 12. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
28. 12. 2009
To jsi teda zase musel mít depku, Jerry!!! Neboj, nic nekončí, dokonce ani naším koncem nic nekončí. To jen Jehovisti sejčkujou s koncem všeho včetně světa. Ale vypsal ses z toho pěkně! *t