Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalá noční chvíle
Výběr: a2a2a
12. 10. 2001
20
7
3761
Autor
Yeziiinka
Když přetáhneš přemítání
nedá mi
- prostě nemohu
Jak tančíš,
nosíš kolem krku
oblohu
Zaspala jsem se na tvém pátém
Tys zatím vyndal prsten z vína
a nad mou hlavou drolil střípky
z Lohengrina
Snad se to celé někde zdálo
Sen že měl právo první chvíle
Víc, než můj úlek
(víc, než zdrávo)
spasils to ráno
černobíle
7 názorů
To jsem myslela Tebe - "nenají a neopálí" - jakože Ti děkuju a znamená a vážím a dojatá a tak, i když vím, že z takových řečí nic nebudeš mít. :)
Trí... přišla jsem Ti poděkovat. Zase jsi mi jednou podlomil ty kolena a tak... no prostě si moc vážím toho, že se mi chodíš o ty říkačky starat. Zametáš prach, vyháníš pavouky, zalíváš... Ač se za to člověk nenají ani neopálí, musíš teď hned vědět, že si toho hrozně vážím. Moc.
PS: je to extrahloupé, ale přiznám se - tuhle mám tak nějak přitrouble ráda... :)
CrawlingChaos
24. 06. 2005
znovu precizní, já, protože už dnes píšu snad pátou nebo šestou kritiku na tvé věci, tak mi došla fantazie, ale už budu zase obligátní -t,v
... nejsi Ty na mě příliš hodný...?
:) Děkuju, opravdu moc a to hlavně za pozornost a čas.
už tě mám v oblíbených, a děkuji, i když mi schází asi Smolíčkova zkušenost
při vracení.. ale nechal slova... cos musela tak krásně na papír...
já ti dávám tííp ještě jeden v listopadu...
Moc hezke Jeziii !
Libi se mne vic, nez ta druha...Tip!
Z Tebe sala uprimnost, libi se mne to.
Děkuju zoo, řeklas to moc mile a... asi máš pravdu. Naštěstí to ale moc nevadilo - já si ho přečetla i s epilogem a ač se četl hezky, vrátila jsem ho s úsměvem :)))
Všem Vám moc děkuju a víte... on se bez toho opravdu obejde :)
Děkuju zoo, řeklas to moc mile a... asi máš pravdu. Naštěstí to ale moc nevadilo - já si ho přečetla i s epilogem a ač se četl hezky, vrátila jsem ho s úsměvem :)))
Všem Vám moc děkuju a víte... on se bez toho opravdu obejde :)