Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽidovský zákeřník
04. 01. 2010
10
15
2052
Autor
FAE BOMB
Přesvědčivé vítězství v karetní hře
David a Goliáš,
hráli spolu mariáš.
David celkem riskoval,
neboť při tom fixloval.
Golča cosi pokazil,
David ho pak porazil.
Na věci nic nemění,
že použil kamení...!!!
15 názorů
Čistě dle zákonů platnejch v dnešní době- David se dopustil úkladné vraždy. Goliáš se postavil doprostřed volnýho prostranství a vědom si své síly, začal machrovat. Možná se sice slovně dopustil hanobení rasy, národa a přesvědčení, ale pak přišel malej a zákeřnej žid a nemilosrdně ho zabil. Je to zhruba stejný, jako kdyby opilý skinhead byl za hajlování a jiné provokace nečekaně napaden a brutálně zavražděn nějakým Rómem.
Kdejakej mentál ví, že se má navážet zásadně do slabších!
Ale - někdy mají po ruce prak a kliku.... :P
Tohle je ten úplně nejhorší biblickej příběh. Kdejakej malej a slabej hlupák si pak myslí, že se může beztrestně navážet do silnějšího. Pak se diví, že dostane dopřesdržky...
Vono to nejde a nepude! Počkej, až si v pokoji udělám pořádek a pak sem hodim nějakou sprostou brutalitu! Pár věciček mám na papírcích, jen to ale najít!!!
blboun nejapný
05. 01. 2010Arnika sežehlá
05. 01. 2010
dobré ale proč používáš dva názvy ? respektive ten název se zákeřníkem bych vypustil
:-)))) bohamu..! :-)
To je tak krásně naivní, ale... přitom hloupé to není.. já nevím, ale v těch tvých rýmovačičkách je šťáva a život. Žádné stupidní pitomosti ze záchodových zdí... no .. ňáxemse rozkecal.. .-)