Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seleden 2010 - čtení v café Práh
19. 01. 2010
4
62
2608
Autor
martinez
zatím jen takto stručně pro připomenutí - tuto sobotu, 23.1.2010 se koná první letošní čtení
opět v café Práh (Vaňkovka, Brno), začátek 17 - 17.30 (sněhu asi ještě bude všude dost)
tentokrát jen autorské čtení (+ - 8 autorů) bez muziky, ale kromě toho bude představen i jeden nový sborník
tak "přijďte pobejt" a klidně s doprovodem
62 názorů
dík za slíbený větrníky
ale trochu tady tápu
zda ty tvoje prostředníky
jak bych měla, chápu
s odpuštěním uvidíme
až přijde ta pravá chvíle :o)
příště nezklamu důvěru mi danou
pro madam tři větrníky
ona laxně špitne díky
já sklopím uši " na shledanou "
za zády mi dva prostředníky
čmárají radost nevídanou
a bude vše odpuštěno?:)
generále, ono "brúúú" znamená bratře.. jakože na papoucha to bylo.. :-)
jinak fotky.. hmm.. :-)
martinez: na liduš nic, ale nebyl u toho jména ještě nějaký dovětek? :-)))
zzlatý: měl's nechat hádat.. :-)))
dík za další fotky - ale co je simtě na jménu "liduš" potrhlýho?! :oD
Garay, nehaž flintu do žita :o)
Jsem v poslední době neschopná ... udělám dobře, když přestanu poezii ošahávat ... Toleruje mě jen z lítosti... či co. Měla bych se nad sebou vážně zamyslet.
:-)))
Papouch mi poměrně zjednodušil situaci. Tím, že mě předběhl, nemusela jsem těch fotek upravovat tolik.. :-)))
další fotky
no já možu teda mezi do 14, pak asi jedu do práce a budu až kolem osmý pak - snad to zvládnem :o)
brou
eště je šance že to má schovaný paní co je včil nemocná dlouhodobě... uvidíme :o)
a du spát, nějak mě víkend vyčerpal - zítra se domluvíme na superkouli... doufám :o)
Víťo a máš průšvih - nic tam pro mne neměli!
a papouch asi svlečnám nemože přijít na jméno :oD
pobočníku, napíšeš v poledne "brúú" a mne se ptáš jak já to myslím? někde je chyba... :o)
remik - nenahlásil ses že seš remik, tož se to nepočítá žes tam byl :o)
papoušku, seznámím - snad dostane vízum :o)
byl jsem tam posledně. a žádnou pochvalu jsem nedostal:) tak z trestu taky nemám strach:) nešo to. příště budu moudřejší!:)
Až v květnu?? :-( Zahynu steskem do té doby... A jestli né, tak ... seznámíš mě? ;-)
generále, jak to myslíš? každopádně, z brniska jsem se domů dostal o půl jedné v noci.. :-)
včil brúú?! no se ti to protáhlo teda, pobočníku :o)
remiku, máš neomluvenou absenci!
esi myslíš tu z Jávy, tak to je naše kamarádka Carolina co tu studuje psychologii - a včil jede domů a vrátí se až v květnu...
dík za fotky - seš rychlej a šikovnej, to se někdy cení :o)
můžeš mi prosím , martííí, říct, kde a jak jsi přišla k té úúúžasně náádherrné ženské z karibiku??
Ahojky, tak tentokrát už se chystám, jedu z Jihlavy 14:30, bohužel až za 2 hod. dojehu do Brna, z autobusáku to snad na té Vaňkovce už najdu, tak to bude tak akorát. Agency mi před nosem ujel. Přespím pak u děcek na Mynské, to je aspoň nějaká výhoda, ráno pak hajdy zase zpět, vařit se musí :-)) Nashle, už se moc těším. :-))Doufám, že tam bude dost Písmoňů, ať se taky s někým seznámím konečně naživo, virtualita je sice pěkná věc, ale... :-))
Já budu v Brně až třetího... to se sice žádnej práh nekoná, ale můžeme odpoledne na chvíli na kafe, než zas pojedu dom :)
asi možná se pokusím zkusit kdyžtak jako náhodou jít kolem a nezávazně jakoby nakouknout... ale kdyby né, tak jsem někde jinde, nóó.. .-)
no, máme to se slečnou v plánu.. pokud tedy náhodo nevyjde jiný plán.. takže předběžně! :-)
dobrá, píšu si : Tajemná ctitelka se slibuje na únor :o)
a vy ostatní: ať už dorazíte kdykoli, dobře bude :o)
Tajemná ctitelka
19. 01. 2010sestricka.slunicko1
19. 01. 2010
no to ale nemám já chlapa žádnýho, přes týden :o(
a pračku teda neunesem
ne, bohužel tohoto autora s jeho sbírákem se mi nepodařilo získat - mám úplně jný sbírák na programu :o)
dojdeš, cácoro?
no to my místy taky - já myslela na cestách... a z toho plynoucí různá zpožděníčka a zpoždění... :o)