Poslala jsem svou kočku a ta ho kousla do z....:D
Pak jsem setřásla upíra, co ze mně vysával život a teď si sama brousím zoubky na zajíčka :)
zakousni ;-)
...když tě život srazí na zem, kousni ho do nohy :-D
asi se brzo do někoho zakousnu *
Tak to aspoň dělaj lidi, co nejsou upíry, jen jimi chcou být...
Prvá trofa je podobná Bratříčkovi, áno.
Za Kryla se neomlouvej, nebyl by rád
Norsko 1: Já ti dám vědět až napíšu něco co bude hodno Tvého shlédnutí ;-)
Za toho Kryla se všem omlouvám... ono to asi fakt tak nějak působí... :-/
Norsko 1: Já ti dám vědět až napíšu něco co bude hodno Tvého shlédnutí ;-)
Za toho Kryla se všem omlouvám... ono to asi fakt tak nějak působí... :-/
Tak pojď, zabrousíme zuby do špiček...
skvěle! :-)
lidiček vidliček. Název sliboval víc
Jsem jediná komu na mysl Kryl přišel? :)) asi neee
Miro: No, neříkám lépe, říkám že s delšími jsem na tom hůř - to bys poznal, kdybys ode mě četl něco delšího.. - ale snad tu ani nic takového nemám.. to mám jen v šuplíku :-)
Mira: Jo, vidíš.. - to mě taky napadlo :-D - dělá to to spojení "neboj" a "jen" - navíc v první sloce... ale nepřipadám si jako "vykradač hrobů" :-)
Ale mohl bych tu napsat něco jako prohlašoval Landa.. pocta Karlu Krylovi... :-)
A co tě vede k doměnce, že s kratšími věcmi jsi na tom lépe?
No, nevím o čem mluvíš, Miro... - ale usuzuji, že Přikryl bude nějaký básník :-D - takže jestli jsem se mu přiblížil, je to asi dobré a je to kompliment. Doufám že Přikryl není tvůj známý podavač u míchačky :-D
- Jo, jsem asi barbar, když neznám básníky atd. Ale poezii moc nečtu. - ne tak někoho konkrétně.. Orten mě docela bavil, ale asi bych si nepůjčil v knihovně básnickou sbírku. Mám radši prózu - a radši bych ji i psal, ale je to moc nadlouho a neumím psát tak dlouhé věci.. -navíc bych to musel obalovat balastem. Tady jsou jen myšlenky, čisté a bez příkras :-)
Dík že ses zastavil
navíc ti bělostná kůže nebere dech, nýbrž rytmus
Bratříčku nevzlykej to nejsou bubáci vždyť už jsi velikej to jsou jen vojáci přijeli v hranatých železných maringotkách...
to je to jemné umění metafory ;P