Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSry, ale zase mravenci...
28. 01. 2010
5
11
2400
Autor
FAE BOMB
SUPERSPEED
Zdrogovaní mravenci,
lítaj' jako šílenci.
Našli někde sáček,
v něm kypřící prášek.
Asi umřou za chvíli,
píchaj' si to do žíly...!
11 názorů
Skoro si řikám, že za chvíli budu psát jen samotný prology. Kolikrát jsou lepší, než dílo. Jen si s tim trošku pohrát, aby to bylo delší, zamíchat do toho nějakou hlášku a bylo by to...
AN: Když jim do kypřícího prášku zamícháš trošku projímadla, tak jim to neublíží, ale dá jim to reaktivní pohon. Pokud si chceš hrát, tak odpalování raketomravenců je rozhodně zabavnější, než jejich nafukování a pouštění na provázku...
Arnika: Protestuji! To je rasismus! Všichni mravenci jsou úplně stejní, bez ohledu na barvu pleti!! No a jestli se ti na těch rezavejch nelíbí, že jsou agresivní, nepracujou a jsou často závislí na prášku do pečiva? Je potřeba chápat jejich odlišnou mentalitu. Černí mravenci se narodili v lese a už od malička viděli své rodiče pracovat. Rezaví mravenci se naproti tomu vyskytují především v bytech. Zde pro ně žádná práce není, respektive majitel bytu je pro jejich odlišnou barvu nezaměstná. V podstatě si teda jen berou to, na co mají z důvodu rasové diskriminace morální nárok.
Arnika sežehlá
29. 01. 2010aleš-novák
29. 01. 2010
To už bych byl dneska asi bez babičky, hmm...?! Moje babička je Radioaktivní Avi***... :-))