Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se1/2 rok
29. 01. 2010
1
10
884
Autor
exi.
Ostatně jako vždy, na stojáka v autobuse,
po přeplněném kupé Českých drah,
s knihou v ruce,
přemýšlím.
O nás a o nich,
ty jako vzorový příklad toho co nesnáším,
spolu se slovy včerejšími
tě přesto miluji.
V naivitě tvého srdce na mě již není místo,
stále věříš své lži
a nerozhodnost tvé mysli
neví co chce.
10 názorů
Ahoj, vůbec jsem nevěděla koho myslíš tím "oni", taky to mohlo být o přeplněných kupéčkách.. ale jinak je to všechno celkem jasný, takže docela fajn věc.
...já znám svojí nezkrotnou vílu už dva roky...vždycky to s ní byla dost divoká a komplikovaná jízda ;-)
no jo, pro Rajmunda je to asi všednodenní záležitost :-) v první sloce je spíš skrytej význam. Když už přijedu ze školy vlakem a nastoupim do mhdčka, vím, že příští zastávku (Tesco) se autobus zaplní důchodci bojujícími o poslední volnou sedačku... proto si už předem nesedám a přemýšlím o nich (konzumní společnost) a o nás (o mě a o ní)... a půl rok, protože tak dlouho se s tou holkou trápím...
takováto kritika vždy potěší, díky ;-)
...já jsem si teda nic nemravnýho nepředstavil...(teda než s tím začal tady Rajmund :-) ...tyhle cesty přeplněnym autobusem, když se člověk snaží číst - to je fakt k nasrání...
...jinak docela dobré - asi ne kdoví jak originální, ale dávám tip přinejmenším za to, že ta celková situace je mnou už mnohokrát poznaná :-)
"ty jako vzorový příklad toho co nesnáším,
spolu se slovy včerejšími
tě přesto miluji."
ajaj :-) to mě nenapadlo, ale na stojáka by to nešlo nejlíp, při představě plného autobusu přihlížejících :-)
Toť trošku abstraktní kritika :-) Proč tolik stydlivosti při prvním verši? A co si mám představit pod pojmem "v normě"? :-) btw. díky za kritiku ;-)
Toť trošku abstraktní kritika :-) Proč tolik stydlivosti při prvním verši? A co si mám představit pod pojmem "v normě"? :-) btw. díky za kritiku ;-)
Toť trošku abstraktní kritika :-) Proč tolik stydlivosti při prvním verši? A co si mám představit pod pojmem "v normě"? :-) btw. díky za kritiku ;-)