Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO bonsajích pro myrindu:-)
Autor
Semipalakva
Myslím už den a noc na naše bonsaje, až se za deset dvacet let sejdem, čí bude ta krásnější? Myslim že se nám to stejně nepodaří. Přemýšlelas někdy o tom že z dubu asi bonsaj neuděláme?... Jen si to vem... žalud ti upadne někdy v řijnu, klíčí tak do listopadu, ty ho zasadíš, on povyroste a kvuli nedostatku slunečního světla ti opadá, protože bude zima.
Přemýšlelas někdy o tom že mít bonsaj je tak krásné, že si ten naklíčený žalud zasadíme už jen kvůli pocitu, že nám roste bonsaj?
Přemýšlelas někdy o tom, že ze stromu, který je tak velký a potřebuje být velký, asi bonsaj nikdy neuděláme?.... možná že máš pravdu... nebudeme přemýšlet, protože ten pocit mít bonsaj, je krásnej. Už jen proto, že se za deset dvacet let sejdem a budem se smát naší naivnosti:-)
Vlastně ne naší, ale Velrybky... a ona už bude velká a bude nám říkat že si vymýšlíme a že je to blbost:-)
hihihi:-)
měj se krásně myrindo, mám tě rád
a děkuju za broskvičky:-)))))))