Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seExkomunikace
25. 02. 2010
13
19
1876
Autor
FAE BOMB
Exkomunikace
Šli spolu dva papeži,
na přátelskou večeři,
do hospůdky "U hradby".
Ožrali se,
porvali se,
a dali se do klatby...!
19 názorů
Zimní kral
01. 04. 2010
papouch: Nějaký temný síly maj', ale musel bych se kouknout. Klasický peklo neni, ale trestá se utrpením v příštím životě. Proto je nežádoucí pomáhat trpícím, protože to narušuje proces jejich očišťování.
jejdavilda
26. 02. 2010
HA! dostal jsem tě. Kršnovci žádnýho ďábla nemaj. Ale to neva, jen do nás, těším se! .-)) (se smajlíkem)
aleš - jo, ale je to vegetariánská krčma, kde si mažeme na žitnej chleba Rámu a hážeme při tom hárem .-)
papouch: Krišňáci nesměj' používat internet, protože je to nástroj ďáblův. Za trest se převtělíš v něco pořádně hnusnýho! (Tentokrát bez smajlíku.)
aleš-novák
25. 02. 2010
:-)))) .. já vím, baví mě historie středověku. Tato báseň je na základě skutečných událostí! :-)
:>
jo...! A já jsem kršnovec.
A včil mudruj. .-)
blboun nejapný
25. 02. 2010
bn: Tuhle víru odmítám urážet, má pouze jednoho stoupence a to je příliš málo...
an: Úpal vzniká dle definice při pobytu v přehřátém prostředí, což hořící hranice nepochybně splňuje. :-)
Dík. Mám i pár dalších kousků, ale ty budou až do výběru, takže příští měsíc...