Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes v půl páté ráno
Výběr: Pišta_Hufnágl
25. 02. 2010
28
26
3842
Autor
malej_blazen
Dnes v půl páté ráno
když ulici ještě požírala noc
poslouchal jsem přes zdi pokoje
uplakané ptáky Letos poprvé
A pak rozsvítily se lampy
a bylo to jako když lampař
ztratí zapálenou sirku
Ptáci ztichli a mytologická
příšera požírající ulici
definitivně vzplála jasným plamenem
I tak může chutnat
absolutní pocit sebenaplnění
Někdy se to stane
ani den nestačí
že můžeme si zlostí rvát vlasy
a být přitom - až do krve - štastní
26 názorů
zkoušel jsem to číst nahlas, tohle narozdíl od č. 8+9 jde, je to labyrint, občas se mi nechce hledat
nonamebeast
17. 05. 2010
neber to špatně, já si pamatuju, že umíš dobře psát. Jinak bych se neobtěžoval... .-)
malej_blazen
26. 02. 2010
malej_blázen: no vidíš, ale o telefonu ani kocourovi a tvých prstech tam není ani zmínka... !!! a přitom by to té básni dalo víc života, než příměr s lampařem a sirkou, který mi přijde neautentický podobně jako slova typu "mytologická příšera". To zní jako "akademická disproporce"
víš co myslím, ne? :)
malej_blázen: no vidíš, ale o telefonu ani kocourovi a tvých prstech tam není ani zmínka... !!! a přitom by to té básni dalo víc života, než příměr s lampařem a sirkou, který mi přijde neautentický podobně jako slova typu "mytologická příšera". To zní jako "akademická disproporce"
víš co myslím, ne? :)
malej_blazen
26. 02. 2010malej_blazen
26. 02. 2010
Bude to asi poprvé, ale souhlasím s Norskem 1. Tohle není dobrá báseň malej_blázne. Příliš vysvětluješ. Já tomu popisu nevěřím. A když si ji zarecituješ, neuvěříš ji ani ty sám. Vkusu některých tady vyhověla, ale ty jako básník si raději nikdy nedopřej ten luxus, mít vkus svých čtenářů.
Možná jsi byl "do krve šťastný" to ráno, ale tu báseň jsi psal z paměti, ne v tu chvíli štěstí. Vypadala by jinak. .-)
Každopádně piš dál. Těším se na příští. Pošli mi pak avi pls.
první část hodně dobrá, snad kromě dvou požírajících se slov.
druhá mi uniká. dám malé té:)