Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev Marketu
26. 02. 2010
4
9
1118
Autor
pinďa
v Marketu
V zástupu plynule proudí davy
kolena, žaludky ,srdce ,hlavy
žene je blahobyt
Směřují ke štěstí
k prostřeným stolům ,do záhuby
Beze slov bez díků
šest kusů v košíku
vepřové,králičí,kuřecí,člověčí...
s cenovkou v " Akci" dnes velmi levně
9 názorů
Já bych si rád bral taky jenom ten do ruky, ale chodím o holi a v samoobsluze hned za rohem mají jen ty velké koše do kterých se snad vejde i slon.
aleš-novák
26. 02. 2010
Tak to je .Byl jsem v šoku co dokázali lidi sežrat přes Vánoční svátky.Dřive by jim stačila čtvrtina.Je otázka,kam to až půjde dál .Věřím ,že lidičky z písmáku jsou na tom shodně se mnou.Já musím nakrmit duši, potom přichází uspokojení .Pak možná něco do žaludku..
aleš-novák
26. 02. 2010
To je opravdu krásně vystižené. Člověk, který potřebuje mouku, má vskutku podivný pocit v žaludku, když v obrovském přepravním koši leží na dně ten malý pytlík. Vystojí si dlouhou řadu u pokladny a prodavačka suše utrousí: Všechno? Dříve lidé stavěli chrámy Páně, dnes stavějí chrámy Blahobytu. Kdoví, za takových tisíc let budou se děti v školách učit, co dnes o pyramidách i o dnešních katedrálách. Bude se třeba marně pátrat po účelu těchto staveb.