Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvět vět
04. 03. 2010
19
34
2998
Autor
macecha
stáří také tvoří
svět vět bez konce
nikdo s námi nehovoří
naše žití zapotřebí není
jsme nadbyteční
byť jsme si zdraví pojistili
nechají nás umřít
doktoři lék nepodají
je prý drahý
a ty důchodce
máš nárok
jen na ty máry
svět vět to je nekonečno
jako svět hvězd
zdá se býti malým
jen v mezilidských vztazích
34 názorů
Marku, je to smutné už teď. A vůbec si nedovedu představit, co čeká naše potomky.
Tak už byla uzákoněna i skrytá euthanasie...
Poctivější je říct: kdo nemá na zaplacení léčby, ať nežije!
Jarmila_Maršálová
06. 03. 2010
Ono, když se podíváš, jak lehce se zamete s lidmi v produktivním věku, co makaj a snažej se celej život, jen už jsou prostě "nadbytečný" a nehoděj se při maximalizaci zisku nadnárodních společností...
Je to smutný,
Marek
Je to smutné, znám několik podobných příběhů, proto jsem přešla na "babskou" medicínou a doktory neobtěžuji... dojdu si jednou za tři měsíce napsat své tři prášky a na dotaz, zda mi něco nechybí, standardně odpovídám - ne, jen léta mi nějak přebývají, ale to vy léčit stejně neumíte...
drž se maceško, vždyť ženská prý vydrží víc než člověk :-) */
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 03. 2010
Jarmilko, asi bych musela změnit město, protože tady u nás, co jsem zažila loni v létě, jiní lékaři nejsou. Všichni stejní. Letos jsem změnila zubaře a spadla jsem z bláta do louže :o))
Nechám to osudu. Buď vydržím, nebo nevydržím.
Jarmila Moosová Kuřitková
04. 03. 2010
Diano,za máry každý rád zaplatí, protože ho už žádné jiné platby nečekají :o))
Omyl! Máry přijdou pěkně draho - no ale to už platí příbuzní... Je to levárna a nespravedlnost! *
děkuji všem za názory.
Nikomu nepřeji, aby se dočkal toho, že vás ve 62 letech odepíší jako nějakou nepotřebnou položku. Lidský život v dnešní době nemá žádnou cenu. Bohužel.
Jenom se netlačit, na každého jednou dojde.I tvoje ošetřující se jednou dočká.
aleš-novák
04. 03. 2010jejdavilda
04. 03. 2010Květoň Zahájský
04. 03. 2010aleš-novák
04. 03. 2010Květoň Zahájský
04. 03. 2010aleš-novák
04. 03. 2010Květoň Zahájský
04. 03. 2010aleš-novák
04. 03. 2010Květoň Zahájský
04. 03. 2010
Moje máma taky počítala každou transfúzi krve (leukémie). Transplantace se v 61 letech už zdravotnictví nevyplatila. Vydržela do konce celkem 145 transfúzí. Stalo se 2004.
A bude to drsnější. Já mám 2x důchodové pojištění a doufám, že budu brát v důchodu pěknej balík.Realita bude asi jinačí:) Omývat se budu určitě taky i tak:)
aleš-novák
04. 03. 2010
Pořád se jenom ptáš,
odpovědi, tý se nedočkáš.(Olympic)
Je to smutné. T*