Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se**Má to čtyři nohy, dva...**
10. 03. 2010
5
25
3845
Autor
Štěpa z Hřibska
Má to čtyři nohy, dva rohy, kliku,
.....a stojí to na kolejích blízko šraněk.
Co je to?!!
A také:
V Habeši nebývá slavnostně vítána,
pro trávu chodí si od rána do rána,
Štěstí má, potvůrka, jaképak fraky!
Bodláky přerostlé neslupne taky!
J.Š. Hřibsko - Slatina -Pardubice 8.3.2010
25 názorů
Radmila Marie
30. 12. 2020Koza co má kliku, že ji nepřejel vlak. Tak.
Štěpa z Hřibska
31. 03. 2010Dreamy Angel
30. 03. 2010Štěpa z Hřibska
25. 03. 2010Štěpa z Hřibska
11. 03. 2010Štěpa z Hřibska
11. 03. 2010Kiwagamo´ag
10. 03. 2010
ale pokud to dobře vývojově chápu, oba jsme bezpáteřní, takže alespoň nějaká přízeň :o)
Milujme se i bez množení :D... Ale abychom upřesnili jak to chodí na vsi,moc dobře vím, že pro chov nemusí dřít on nýbrž jen ona, bohužel, on to často jen diriguje z kanape a chuděru honí. Ať s králiky tak s kravkou, to je fuk. Zmetek zmetkem bude(ne jistě každý), ale ona bude mít štěstí (přejmě jí ho) a půjde si jednou nabrousit kosu a srp, a tam potká svalnatého opáleného brusiče, přeskočí jiskra a šupne do postýlky hezky s ním! Nechá zvyřátka na pospas línému manželovi, nasadí mu parohy též a aspoň si to užije :)
Štěpa z Hřibska
10. 03. 2010
štír ve štíru, tak to jsme stejná generace, až na to, že já na tu vodu nějak nejsem :o)
Štěpa z Hřibska
10. 03. 2010
A co hinduistická čarodějnice s hranatým kloboukem? Všechno na ni sedí..
se nechci opakovat, ale koza je potvora, co bodlák nebaští, je mlsná a chytrá, šťastné to zvířátko... Hlavně, když jí včas spatří mašinfíra :D.
Ale taky by to mohla být parohačka, spěchající domů k nevěrnému manželovi, zakopla o pražec, když si chtěla zkrátit cestu,takže skončila na čtyřech.A musí chodit na trávu pro králiky, které její starej pěstuje a má vlastně štěstí, že nemají i krávu a nemusí tahat všechno bodláčí... :))
Ale zase by to mohlo symbolizovat freudiánský mytologický prvek jako vyústění oidipovského komplexu: kastraci boha (otce) :o)
Štěpa z Hřibska
10. 03. 2010Štěpa z Hřibska
10. 03. 2010
A nebo nějaký vůl, co se právě vrací z hospody, takoví mívají kliku, ne...?