Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaděje
13. 03. 2010
18
32
2736
Autor
koloušek
Dívám se z okna do ulice,
stále tam padá mokrý sníh,
pomalu je čas na kraslice,
já někam jinam chtěla bych.
Jen v představách se vydat mohu,
kde dcera chová svého syna,
já jí tam s ničím nepomohu
a ona na sníh zapomíná.
Možná se někdy přece zdaří,
alespoň chvíli spolu být,
uvidět radost v její tváři
a svého vnuka políbit.
32 názorů
No jo, dceři se z Austrálie nechce, už tam mám vnuka a vnučku a vidím je jenom občas na Skype.
Vampirelord
24. 08. 2012
cakanie mamy poznam...aj sklamanie, ked nepride ten, koho cakame...bolest...samota...musime s tym zabojovat, vymysliet nieco prudko protidepresivne...
Jaro Agnes, jsi hodná, ale nechci tě nutit do čtení. Jmenuje se to Vzpomínka. Ale je tam i politika, ale přišlo mi, že on o ní také zpíval.
skoro, to nebylo schválně, ale děkuji za návštěvu. Jo, tam už začíná podzim a na mě je to moc daleko.
Edmund_Broyd
21. 03. 2010
pavle 242, to víš, dcera v Austrálii, tak na mě padl smutek a moc jsem to nepromyslela.Děkuji.
Bosorko, děkuji, ráda tě vidím. Já mám i vnučku, ale tu jsem viděla asi 5x za tři roky. Ty jsi ta správná babička.
Koloušku, moc hezké, ale smutné. Mám taky vnučku a nevydržím bez ní jediný týden. Tip**
renegátko, to je smutné, že místo , aby se naši vnuci učili česky, musíme se my učit anglicky, abychom jim rozumněly.
Ach, ach, dnes je tu smutno...
Ale to počasí je FAKT! depresivní.
Básnička krásná*****
Taky tu mám dva regály,krasných pohádek.CD s českými písněmi a leží tu zbytečně.Vnučka Anita Zoe Mac Kinnon mě učí písničku :Bá ,bá, Black Sheep Hawe you any Wool.Tuhle konečne velkou roli mi život odepřel.
Nevadí,vezmu si výukový program anglicky rychle a snadno.Někdo jim musí říct, že je má rád.
Renegátko, snad to pochopí, ale pozdě. Ještě, že je aspoň ta naděje. Ty tomu rozumíš, moc ti děkuji.
blboun nejapný
13. 03. 2010
Babičkám se vždy bude po vnoučatech stýskat.Otevřely se brány a nám zase rány.Ať si říká kdo chce, co chce.Vnoučata patří i babičkám, potřebují se navzájem.Snad to děti pochopí.