Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRuky
14. 03. 2010
3
4
916
Autor
Dr. Ápek v skle
Spi...
Veď vieš že sa ti bude o mne snívať
A že tam budem celý tvoj.
Zopakuj to slovo, nežne ho ohmataj jazykom a skĺzni ním nižšie
Ruky, ruky, tvoje ruky, moje ruky, naše ruky na tvojich nerukách
Nádych, výdych, kalíš prstom čistú vodu, prstom čiernym od tušu
A vrcholom všetkého bolo, keď sa svet zachvel v základoch a so slzou na líci
Voňal senom
Ruky, ruky...
4 názory
Jo, tohle je super! Tučně skvělá místa, kurzívou, kde trochu dře jazyk.
Spi... Veď vieš že sa ti bude o mne snívať A že tam budem celý tvoj. Zopakuj to slovo, nežne ho ohmataj jazykom a skĺzni ním nižšie Ruky, ruky, tvoje ruky, moje ruky, naše ruky na tvojich nerukách Nádych, výdych, kalíš prstom čistú vodu, prstom čiernym od tušu A vrcholom všetkého bolo, keď sa svet zachvel v základoch a so slzou na líci Voňal senom Ruky, ruky...
Tip.
Spi... Veď vieš že sa ti bude o mne snívať A že tam budem celý tvoj. Zopakuj to slovo, nežne ho ohmataj jazykom a skĺzni ním nižšie Ruky, ruky, tvoje ruky, moje ruky, naše ruky na tvojich nerukách Nádych, výdych, kalíš prstom čistú vodu, prstom čiernym od tušu A vrcholom všetkého bolo, keď sa svet zachvel v základoch a so slzou na líci Voňal senom Ruky, ruky...
Tip.
"A vrcholom všetkého bolo, keď sa svet zachvel v základoch a so slzou na líci
Voňal senom
Ruky, ruky..." ... mi tam uz pride akosi nadbytocne, aj ten nadychvydych koniec koncov.