Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrišňáci
Autor
FAE BOMB
To jsem takhle jednou šel pro maso. Když mám někdy blbou náladu, tak si koupim pořádnej kus hovězího, nadělám dobře propečený steaky a strašlivě to sežeru. Můj rekord je asi kilo a třičtvrtě na jednu ránu. K tomu dobře vychlazená dvanáctka z Plzně. No, a potkal jsem na ulici harekrišňačku. Prodávala tam pytlíky s biozrním. Tak jsem prohodil pár slov na téma reinkarnace, atd. Mimochodem, taky pěkná blbost. Pak jsem se podíval na hodinky a řek' jsem, že jdu do řeznictví. Krišňačka se zhrozila a řekla cosi ve smyslu že jsem vrah pojídající kusy mrtvejch těl a jak by bylo mě, kdyby MĚ chtěl někdo zabít a sníst. S pokrčením ramen jsem konstatoval, že v mládí jsem trénoval bojové umění a krom toho mám v kapse nůž. Případný pojídač FAE BOMBa by musel mít minimálně pistoli, spíše však panzerfaust. Mně to hovězí prostě chutná. Dozvěděl jsem se, že se v příštim životě za trest převtělim do něčeho strašlivě hnusnýho, protože kráva je posvátná. Duše člověka se prej může převtělit i do zvířete, takže máte k obědu třeba svojí babičku. Pokud to nějaké zvíře zabiju, tak se ta duše musí vrátit znova do toho samýho zvířete a nemůže postoupit do vyšší formy života, t.j. lepšího zvířete nebo člověka. Proto je hřích zabíjet zvířata. Nebylo mi však sděleno, do kterého těla se převtělí poslední zabité zvíře svého druhu. Na můj dotaz, co maj' žrát Eskymáci jsem odpověď nedostal. Taky vim, že kdo hodně "zlobí", tak se může převtělit třeba i do rostlin a ty krišňáci už žerou. Taky žádná odpověď. Dokonce je prej možný se převtělit i do věci neživý, třeba do kamene. Když se někdo převtělí třeba do diamantu, tak je celkem v prdeli. Ten diamant totiž asi jen tak neumře, aby se ta duše mohla převtělit aspoň do ňáký kytky. Tak jsem se s tou krišňačkou zakecal, že mi v řeznictví zavřeli. Když se to dozvěděla, začala se ďábelsky chechtat. Krišna je vůl a ať se jde vycpat. Jedinej Bůh, kterýho uznávám, je Hospodin, neboť při stvoření světa jasně řek' lidem, že můžou sežrat a vychlastat, na co přijdou. Bohu dík za řízek a pivo. Amen.