Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK.O.U.L.E / Klavír
17. 03. 2010
28
50
5667
Autor
vesuvanka
K.O.U.L.E / Klavír
Přeběhly po klávesách
tlapky sametové
zazněly tóny teskné
Kočičí fugy
Domenica Scarlattiho...
50 názorů
Bíšo, děkuji za milé zastavení i tip :-))) Právě včera měl Domenico Scarlatti výročí narození - narodil se 26. 10. 1685...
Zdravím a přeji krásné dny :-)))
Jaruško, děkuji za přečtení básně. Moc mě těší, že se Ti líbí. Bylo by to zajímavé, nechat více koček postupně přeběhnout po klávesách klavíru a sledovat jaká muzika by vznikala :-))) Mě ta příhoda vzniku Kočičí fugy Domenica Scarlattiho dostala. Jinak tento skladatel bude mít zítra výročí narození - narodil se 26. 10. 1685 v Neapoli.
Zdravím Tě a přeji krásné dny :-)))
Podměsíc - tak to musela být legrace, jaké tóny vydávala tlapkami :-))) Děkuji za milé zastavení :-)))
Adriano, díky! Neuspěla jsem, ale to nevadí. Měla jsem radost, že jsem dostala nápad, v poslední době mám inspirace moc málo. Zdravím a přeji krásný den :-)))
Adriana Bártová
20. 03. 2010
Milá Adriano, děkuji za přečtení a milou odezvu. Mám velikou radost, že Tě básnička zaujala - byl to okamžitý nápad, když jsem se dočetla o soutěži na téma "Klavír" :-)))
avox, děkuji za přečtení a milá slova :-))) Mě ta příhoda historie Kočičí fugy dostala, tak jsem po ní šla pátrat. Navíc jsem milovnice koček :-)))
Adriana Bártová
19. 03. 2010
Janino6 a Nano Feroce,
děkuji za milé zastavení a slova, jimiž jste mě potěšili :-))) Domenico patří mezi mé oblíbené hudební skladatele.
mořský koník
18. 03. 2010
mořský koník, díky - budu to také tak dělat, je to jistější
Přeji krásný večer a dobrou chuť :-)))
mořský koník
18. 03. 2010mořský koník
18. 03. 2010
mořský koník - moc děkuji. To jsem netušila, že Ti avízo nedošlo. Napsala Tvůj nick Mořský koník - je možné, že avízo Ti nepřišlo kvůli velkému písmenu...
mořský koník
18. 03. 2010
javavio, děkuji. Moc mě těší, že se Ti líbila :-))) ,já mám Scarlattiho sonáty moc ráda.
nepodařilo se, tak posílám alespoň odkaz na tuto skladbu:
http://www.youtube.com/watch?v=8t7dJnswrY0
moc vám všem děkuji za milé zastavení i tipy :-)))
Posílám pozdrav a pro zajímavost Kočičí fugu z youtube, doufejme, že se mi to podaří zkopírovat
kouzelná_květinka
17. 03. 2010Marcela.K.
17. 03. 2010sestricka.slunicko1
17. 03. 2010
Aleši, díky. Už jsem to provedla.
Diano, děkuji za přečtení i tip. Domenico Scarlatti skutečně napsal skladbu, kterou nazval "Kočičí fuga" a inspirací prý mu byly tóny klavíru, po němž přeběhla kočka :-)))
aleš-novák
17. 03. 2010
Aleši, máš pravdu, psovi je to šuma fug :-))) Díky za návštěvu i tip :-)))