Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se18. 3. 2010
Autor
Sirup
Jé, to máme venku krásné počasí a vevnitř tak dobré internetové připojení. Jak báječně se dá hovořit o počasí, naprosto vynikající průsečík v komunikaci, užívá však až v příliš skromné míře. Ale když jaro z plných plic křičí do ulic, tak se tomu lze těžko ubránit. Rýmu však mám pořád, ta se táhne už od února. Troje nosní spreje a nic. Hrajete už reversi? Myslím, že si dneska dám jednu partičku. O čem bychom si popovídali? Co třeba o sportovním sázení? Souhlasíte? Tak prima. Kdo z vás si už vsadil na sport, co? Víte, že když si vsadíte na dva zápasy (a nic o nich nevíte), za předpokladu, že vždy jeden subjekt zápasu musí zvítězit, že máte šanci na úspěch 25%? Když si vsadíte na jeden zápas, tak je vaše šance na výhru 50%. Ale nezapomeňme, že neúspěch pramenní z toho, že nevíte, co děláte. Přesto je to mnohem větší šance výhry, než ve sportce, kdy je pravděpodobnost výhry 1:13 983 816, což je asi 0,000000715 %. A teď by to chtělo něco vtipného. Nevíte o něčem? Humor si nechám až na později. Fajn, tak jsem toho napsal asi dvakrát víc, než v předchozích dnech dohromady. Teď přemýšlím, jestli nemám trochu relaxovat, nebo si zahrát třeba ty reversi. Co myslíte?
Jo a taky doufám, že mě budete pravidelně číst a dáte si mě rovnou všichni do oblíbených, jasný?! Čusík.