Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAstrálka
Výběr: Print
25. 10. 2001
9
1
8163
Autor
papouch
Svírá mne pocit
že někdo mi chybí
svírá a zírá
jak oko rybí
Ten pocit svírací
vážím už na kila
prázdno se šíří, tak
kam jsi se ztratila?
Jak rád bych vyplakal
city své v dopise
Astrálko, krucinál,
Astrálko
OZVI SE !!!
1 názor
No vida ! přivolal jsi ji, pppppppotvůrku pppppppodivnou :o)))
Astrálka : Doufám že se ukážeš na slavném Brněnském čtení ! :o)
* Sala, si milá, ty máš všetky svoje hviezdy pohromade :o) ver mi, že žiadna nezapadla ..
* Albireo, Jarodejka sa v jeseni zaoberá farbami, je z nej vizážistka stromov, naozaj sa nepovaľuje :o)
* Papaguru, keby minulú nedeľu nepršalo, našla by som Slatinu.. tak asi až toho 1.12., teším !
* zolli joli, so svadbou daj pokoj, ani lyrykova sa mi v pamäti veľmi nezapísala, a ty sa vždy bezhlavo zaľúbiš.. vieš ako to bolí, keď ti máme tú hlavu napäť našróbovať :o) že tu máš u mňa prichystaný pelech som ti povedala, ultimátum som ti nedala len preto, že Vianoce sú každý rok :o)
* Tyndo, minulý týždeň mi dal Azalin tú čarodejnicu ! díky !! V Brne si to vypiješ, a to ešte nevieš čo ! :o)
..lichotky před sletem "čarodějnic"..:) jsou vůbec na koště přípustné? ;-)
že s radostí ve vlasech zapráším Komínu přelétavé jiskřičky.. přes Brno taky.. :) ať je Vám pospolu fajn !!!
Jo a nepiš na dajakej svadbe...Nebo mne donutíš se kvůlivá tobě ještě vdávat ;o)))))
to samé mi říkali rodiče..:) než jim popadaly neposedné hvězdy *
Astrálko příbuzná s oblohou.. že moc :-)
A hele a já si tak volám s papím...jak Tě odchytit nejde.....No já vůbec nevěděla, že už to tady řešíte......proč já vždyckýý všecko pozdě...
Odzvonilo? Já Ti vycinkám, jestliže mi OKAMŽITĚ a IHNED neodepíšeš Astrální potvůrko! Chci tě vidět, když už se do teho Brna budu hrncat!!!
tak vida, Astrálka nás z Mléčné dráhy všecky krásně vidí... to jen naopak to nefunguje, ani dalekohled nepomůže... ještě že se občas přiletí ukázat :)) ...že astrální pošta doručuje pozvánky spolehlivě :)))
MVR MaV ♥ ♥ ♥
* kafka - čitateľov ti predstavím osobne, vysvitlo, že to nie je iba jeden, asi budeš musieť vydať zbierku vo väčšom náklade :o)
* Falka - na drôte visí odkaz, máš vedieť od koho ;o)
* Wiki - naozaj tu nie som, mám špehov špehúňov :o) Mikeš sedí v hrnčeku, nesmie sa pohnúť, aby ho nerozbil :o) Wopi by ma zmlátil ako hada
* Sala - s tebou si neviem rady :o)
* Mahoney :o) veru, astrálna pošta funguje :o) no včera mi to dakto vyzvonil osobne :o)
Astrálkáááááááááááááááááááááááááá se ozvalááááááááááááááá
jupí juch buch mňam škyt chacháááááááááááááá :-)
Je vidět, že nositelka mnoha jmen tak úplně nechybí (i když pod většinou se přihlásila naposled někdy v červenci). Ale i mně tady moc chybí její díla. A pohled na ten nejkrásnější jarodějný nick.
Viktor_Čistič
25. 10. 2001Litochowitz
25. 10. 2001
Papoušku...!!!!!!!!
A až se ozve, až na ni narazíš, už ji nepouštěj... přijedu si ji taky aspoň na chvilku... vykoupat se v tom jejím slovopádu, nechat se rozcuchat a rozesmát... a mít zase jednou pocit, že někdo mluví víc než já... :o)
*
* Papagáj, za toto ti spravím na ňufáku cucflek :o) hm, to je metafora :o)
* však buď rád, že už nekritizujem :o) v práci som odovzdala kĺúčik od budovy, a úplne sa mi pokazil prstoklad, že nechodím na počítač :o)
* ale prídem za tebou na návštevu na bicykli
* som nadšená vami všetkými ostatnými, juj, na dajakom zraze, svadbe sa zase stretneme ;o)
* vyhýbam sa termínovaným sľubom, ale chcela by som aj 1.12. prísť :o) ďakujem vám, Ti
* Falka, ak prídeš na na koni, neviem kam toho koňa dáme :o) niektoré lastovičky radšej ani do teplých krajín neodletia, aby to sem nemali ďaleko, že :o)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Astrálka * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* kafka, pripadám si ako fakír, keď mám všade po tele tie hviezdičky :o) ďakujem za ..
* to ešte nevieš, tvoju básnickú zbierku mi niekto našiel na stole, a teraz mi ju číta !
Astrálko! :))) ****** Jsi fakír, kterej něco vydrží! :)))))
A kto ju číta??? A vrátí ti ji? Kdyby ne, máš u mě další a další, ale šetři už tou medovinou, jo? :)))
Jů, říkala jsem ti, jak byla sladká? Mňamušky, lepší jsem ještě nechutnala.
Astrálka... na koníkovi... mno, promyslím to... :o))))
Některé vlaštovky nedočkavě krouží aby mohly usednout na drátynatažené mezi smíchem a souzněním... tak kdy? :o)
Astrálka je hezky potichoučku jako myška, tváří se, že tu není a najednou : KUK a objeví se :-))))))
už se na Tebe těším...co Mikeš, cvičí pilně ?????
***Astrálka*** jsou jedny z nejhezčích písmenek kde se jim nejmileji šustne
vždycky za rohem nečekaně pohladí :-) užasle z rukávu "v ústrety" juknou :)