Díky, Printe, za laskavou pozornost zde, i veršům mým přilehlým.:)
je to pohled zpátky a ten bývá po čase milosrdný, ale vůně zůstane
tohle není častuška na pozvedávání obočí
to je téma*
Všem vám, vážení a milí, v čele s dámami, díky, že jste se na zelený čtvrtek stavili, slovem potěšili, popřípadě si z veršů mých šprťouchlata činili.
Tobě, Zboro, děkuji zvláště za ponaučení, indispozici jsem zde dosud neměla a proto ji při této příležitosti nepoužila, nýbrž jsem ani nevzdechla, že existuje.
:)
Snad to mezi Indispozice vskutku patří, ovšem každý, kdo není úplně tumpachový, snad z dikce i obsahu pochopí, že dílo je psáno jako ohlas na smutnou událost. V preelektronické době bylo doručení telegramu velmi často synonymem úmrtí někoho blízkého. Budiž mu poštovní hřbitov lehký, uloží ho do společné hrobky s dalším nebožtíkem Dálnoúpisem.
S tím, že sem dílo vkládáš, by nebylo od věci i předpokládat, že se mu budou věnovat i lidé, kterým se z nějakého důvodu nelíbí (norsko). Pokud neuneseš negativní komentáře, je tu kategorie indispozice.
Gatwick - Aiport znám Ferry, jedna runway.Koho jsem neznala, to byla Hanička.Přesto je mi líto.U nás v rodině telegram byl taky pořádná jobovka.Posílat podobná oznámení SMS zprávou je víc než kruté.Jenže kdo na jeho místo?
telegram za to asi nemohl, jenže...
Já nejsem realista, tedy - obchodník s nemovitostmi, proto se mi dílo i přes jakousi jeho truchlivost zamlouvá.
Dianko, naopak, dík za empatii. Jak rána přibývá, uvažuji o poslání básničky k ledu... Vidím na reakci obou kluků shora, že neradno dráždit čtenáře realisty abstraktním pro ně skojíkáním...
O nic konstruktivního se pokoušet nebudu, zkrátka bezvadné. *t*
Nechtěla bych zažít podobnou situaci, ale člověk nikdy neví... Je to napsáno výstižně.T*
telegramy mne vždy lekaly... jenže i mailem se dá poslat parte... */
...telegramy,které si pamatujeme,jsou smutné*
Líbí se mi tvé reakce, antická bohyně lovu
Norsko - o co ti jde příteli? Opakuješ po mně kritiky a posíláš mi avíza. Asi se nedovtípím. Prosím, napiš mi do zpráv, proč mne tak vyznamenáváš, ale jasně prosím, jsem nechápavá.
Ferry, jestli jsem svou upřímnou reakcí zavinila nějaké dusno, moc se ti omlouvám. To jsem nechtěla.
Jsou v telegramu tom, se ti líbí ?
Tak si říkej, že je to od Cvetajevové, ta si taky stýskala do básní jak do deníčku, a věnuj se těm zde,kdo si to zaslouží... Dík za to.
Báseň má být podle mě ale něco univerzálního, ne babské nářky. omlouvám se
Norku, nezlob,zde se snažím zbavit tíhy skutečné tíživé události, jež letos postihla mou rodinu. Telegram je zde ovšem navíc (jeho text je jen necelá druhá sloka, to by bylo za pakatel). :)
To je tak strášně smútný ******************************
Toje tak strašně smutný! ***
Pěkně drahej. proč radši nepošleš esemesku ?
raději být snob než ty přiblblé maily